دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

وقتی من ،من می ماند ...

به نام خداوند ماه

 

گاهی اوقات که دلم از خودم می گیرد؛ همان وقتی که صدای تاپ تاپش توی هیاهوی دنیا کم می آورد...

خجالت می کشد چشمانم به آسمان خدا نگاه کند...

و دلم برای خواب رفتن پای سجاده ی زمستانی و خواب اورادیدن تنگ می شود...

چه حیف که بوی یاس با بقیه گل ها فرقی ندارد برایم ، چه حیف باران که می آید دعاهایم ،آمین گفته و نگفته برآورده می شود ولی من هنوز خیس نشدم ...

چه حیف که هنوز من ، من مانده

وهنوز روحم درگیر بودن خویش است...

                                                            "الیس الله بکاف عبده"؟

                 کاش دستانم بجوشند و بگوید دلم

                  "حسبی الله لا اله الا هو

                                            علیه توکلت و هو رب العرش العظیم ..."

کاش وقتی می گویم

                      "  الهی و ربی من لی غیرک؟ "

                                          بتوانم به چشمان آسمان زل بزنم...

              چه حیف که هنوز من ، من مانده است....

 

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
Eastern Girl 1390/02/19 ساعت 13:37

سلام عزیزم چرا نمیای دلم برات تنگیده
آسمان فرصت پرواز بلندی ست ولی...
قصه این است چه اندازه کبوتر باشی.........

سلام
خوشملم
مییام فردا منم دلم واسه همه تون تنگولیده شده...

امین 1390/02/19 ساعت 14:19 http://emia234.blogfa.com

سلام.واقعا قشنگ بود.آفرین.

سلام
میسی...

کیمیا 1390/02/19 ساعت 22:10

واقعا وقتی بارون میاد دعات مستجاب میشه!

من که بارون میاد میرم زیرش و دستمو میبرم بالا و دعا میکنم اما مستجاب نشد

خیلی خوشگل بود سمیرا جونم

سلام

ممنونم که اومدی

دلمون هم خوبه....دیگه با رفتن من همتون از دستم راحت میشد حتی خودمم راحت میشم از دست علی رضا رهگذر روزگاره دیگه شمارش معکوس شروع شده 18 روز تا رفتن...خوش بحالتون از م راحت میشد ولی من چی باید با این آدم تا وقتی که نفس دارم زندگی کنم

ره گذر 1390/02/24 ساعت 14:25 http://andaruni.blogsky.com

سلام زیبا بود این من نوشت.

سلام

من گفتمو دیگرا نشنیدن.....آیا گفته ای منو نشنیدند...یا....

آنها گفتنو من شنیدم....شاید همان حرفای خودم بود.....

این یه جمله ای کاملا سنگینیه..البته از گفته ای خودمه....

منظوری خاصی رو دنبال نمیکنه راحت باش.....بدرود

[ بدون نام ] 1390/02/29 ساعت 15:17


هی بچه، فدایی داری؟؟....

سلام
-----------------------------
شاعری دستش را
به نهالی بخشید
بعدِآن شعری گفت
وکسی آنرا
یادنداشت.

mehran 1390/05/04 ساعت 19:34 http://www.mehran-h1.blogsky.com

$$♥ ♥$$

زندگی

این واژه تنها و بی کس

در میان عاشقان

واژه ای شیرین و زیباست



زندگی

روحی فراری است

روحی در بند ، پا به زنجیر



زندگی

در ساحل عشق نور ماه است

در بیابان ، زندگی همچون پرستو

در گلستان ، غنچه ای تازه شکقته



زندگی زیباست

مثل مریم یا که یاس

نرگسی است خندان



زندگی در بین ما

تابش نور دو چشم است

چشم یاری مهربان

چشمی عاشق ، منتظر بر راه است

$$♥ ♥$$

Maryam 1390/08/11 ساعت 16:46

سلام ، مرسی خیلی قشنگ بود.

سلام
لطف دارین
ممنون از اینکه وقت می ذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد