دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

ها؟...

به نام او ...






نمی دانم چرا فاصله مان مث این روزهای بی تو بودن کش آورده !

-    از همان بچگی"خنگ "بودی !

دستت را از روی  SPACE بردار لطفن !!!!

.

.

.


                               این روزها زندگیم offline شده!

                                                       یادم نمی آید که dc شده ام !

............................................................................................................................


 ... 

و در کدام بهار درنگ خواهی کرد

و سطح روح پر از برگ سبز خواهد شد ؟

                                                                     سهراب

............................................................................................................................



               

نظرات 31 + ارسال نظر

به صورت رایگان و به آسانی وبسایت بسازید. طارق هاست، سرویس هاست رایگان خود را با مشخصات زیر به شما ارایه می دهد:

- 1000 مگابایت فضای اختصاصی

- امکان راه اندازی ایمیل بر روی دامنه شخصی

- سرور لینوکس و پنل ویستا

- پهنای باند ماهیانه 10000 مگابایت

- قابلیت نصب آسان CMS

- مدیریت FTP با File managers به صورت پیشفرض

- امکان ثبت 10 دامنه و ساب دامین

- 50 مگابایت فضای My SQL و امکان ایجاد 10 دیتابیس My SQL

- اختصاص یک آدرس اینترنتی همانند yourname.server7.ir

- امکان دسترسی به هاست با زبان فارسی

- پشتیبانی فارسی طارق هاست

و امکاناتی دیگر...

شما مطمئنی مامایی می خونی !؟

آره ...خب ...
نمی دونم شاید خب ...
بده ینی ؟

نه بد که نه !
مثلا گرایش مهندسی ادبیات مامایی!

یا ماماافزار !

در سینه، دلم گم شده؛

تهمت به که بندم/

غیر از تو کسی راه

در این خانه ندارد...

سلام
دلم واسه مطلبات تنگ شده بود خوب شدکه سرزدی بهم راستش میترسیدم حذف کرده باشی بهت سر نمیزدم
سال نو مبارککککککککککککککک

سلام
ب ببین کی اومده !
نفرمایین !
مال شمام مبارک

سلام . وبت عالیه

سلام

تنها 1391/01/16 ساعت 21:02 http://manvaordup.blogfa.com

دوستت میدارم
اینجا خاطرات ارداپیمه

سلام...

غوغا 1391/01/17 ساعت 12:54 http://www.3-SMO.blogfa.com

سلام
قشنگ به همراه سس خنده
به منم سر یزن خوشحال میشم نظر بدی که بال در میارم
حواست باشه بالمو نچینی که با سر می خورم زمین

این یه شعربود خانم دکتر؟یه سپید پست مدرن
نفرمایین...شماکه خنگ نیستی.
حالااین همه تعجب واسه چیه؟-پیر و "ها؟..."

بهار مستم میکنه...انگار


سلام

...واو مراگفت:"پسرانسان برپاهایت بایست.من باتوسخن خواهم گفت." عهدعتیق،کتاب حزقیل؛باب دو

سلام ؟
ها؟
ها الانم که واسه این بود که نکنه اشتباه دیدم اومدین ...

که بلاخره اون جزیره مرموزتونو ول کردین یه سری هم اینجا زدین ...
ها؟!!!.....

چشمم روشن ...دیگه در مورد این مسائل منکراتی نگین ها از شما بعیده آقای قشر فرهیخته جامعه !!!

سلام.هم استانی عزیز وب قشنگی داری بهم سر بزن خوشحال میشم

سلام...
هم استانی؟؟؟

سلام هموطن....

سلام منم همینی که شما گفتی
عرق ملی بود این الان
الان من این شکلی ام !!!

کیمیا 1391/01/22 ساعت 22:54 http://hessetazegi2011

سلام عزیزم
خدا نکنه دی سی بشی
خوبی
چه خبلا
ما که خوبیم ملالی نیس جز دوری شما
مرسی اومدی
خوشحال شدم

سلام بر کیمیای جان
خبری نیس ...
من خوشحال شدم
ببین منو -->

کیمیا 1391/01/23 ساعت 21:42

سلام
راسی عکسمو گذاشتم تو صفحه وبلاگ،اون پائینااااااااااا
ببینیم[چشمک]

سلام سمیرا جون
وبت عالیه

sسلام
مرسی

puryasector 1391/02/02 ساعت 17:18 http://www.ordup.com

سلام مرسی

وبلاگ قشنگی داری

لوس

کاش دلتنگی نیز
نام کوچکی میداشت.

سلام خانم دکتر....بلاخره بلدین آمپول بزنین؟؟

سلام
کاش ...

بله ...شمام که اصن نمی ترسیدین نه ؟؟؟

تو ماه را
بیشتر از همه دوست می داشتی
و حالا
ماه هر شب
تو را به یاد من می آورد
می خواهم فراموشت کنم
اما این ماه
با هیچ دستمالی
از پنجره ها پاک نمی شود...!

سلام

سلام

بی نهایت زیبا بود ...


من صورت تو را توی ماه قاب گرفته بودم ...

سلام سمیرا خانوم .میدونی چی آدمو شاد میکنی اینکه تو این دنیای بزرگ مجازی یه همشهری یا هم استانی ببینی.وبتم عالیه به منم سر بزنی منتظرم بای

جا مانده است
چیزی
جایی
که دیگر هیچ گاه
هیچ چیز
جای خالیش را
پر نحواهد کرد...!
"حسین پناهی"

سلام

جامانده است ...



سلام

خانم دکتر خوبی ؟
سلام
وقت کردی یه پست جدید بنویس...

سلام استاد ....
وفت که زیاده ....دلش نیست و حسش

لطف کن و دلشوحسشو بگو برگردن

سلام
یه دنیا دوری از من بی خیالی
منو فکر و خیال دیوونه کرده
به هر کی حالتو می پرسه می گم
همین دور و برا هس بر میگرده ...!

سلام

یعنی یه دزد دریایی یه چشم الان گروگان گرفته شما رو !؟

یه چیزی تو همون مایه ها !
سلام آقا سپهر !

اخ اخ دیدی چی شد خانم دکتر
یادم رفت بگم
"روز ماما مبارک"

سلام
مرسی
حالا کاریه که شده ...

دل و حسش نیومد نه !؟

اومده بقیش تنبلی متاسفانه ...
مرسی که سر می زنین ...

سلام ............................
خوش آومدین به فراموش خانه من ...
الان داشتی ؟

نرگس 1391/03/02 ساعت 11:09 http://narges7777.blogfa.com

سلام.وبت جالبه اگه خواستی تبادل لینک کنیم.

...

مجید 1391/03/02 ساعت 11:58 http://majid97.blogfa.com

سلام دختر عموی عزیزم


کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





قلبی که فراموشت کند قلب من نیست ، هرگز فراموش کردنت در فکر من نیست .

سلام
همین جا زیر سایه شما
خوبید ؟
ما بیشتر!

از بد حادثه
به سراغ تو
نیامده ام
ازپیراهنت دستمالی می خواهم
که زخم عتیقم را ببندم
واز دهانت بوسه ای
که جهانم راتازه کنم. حسین منزوی

سلام
خوبی این روزها؟

"تکرار غریبانه ی روزهایت
چگونه گذشت؟"

جمله رو داشتی؟!

وقتی روشنی چشمانت در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود ...
سلام
خوبم ...
خوب باشی...
.
.
.
مرسی برای شعر و جمله زیبایتان...

کجایی دخترجان؟
وقتی روشنی چشمانت ....

سلام...

همینجا
درس داریم کمی تا قسمتی ....
ینی همون که آقا سپهر گفت..

شما الان داری درس می خونی دیگه !

ها؟؟؟؟
کمی تا قسمتی...

چند وقت پیش یکی از استاد هامان می گفت: هر استازی به انفارکشن تبدیل می شود....


مدت هاست ک استاز کردم....
نمی دونم کی بوی اش کی در می اید......

ها؟.؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد