دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

مرداد + من + ...

 

مرداد 

 

ما بدهکاریم  

به کسانی که صمیمانه ز ما پرسیدند  

معذرت می خواهم چندم مرداد است ؟ 

و نگفتیم  

چونکه مرداد  

گور عشق گل خونرنگ دل ما بوده است  

                                                                    زنده یاد حسین پناهی  

........................................................................................................................

 

پ.ن1 :حس کسی را دارم که بعد از اینکه کلی موهایش بلند شده ، می سپاردش به دست قیچی آرایشگر ..تا لبه های قیچی هم را در آغوش می گیرند ،دلش هری می ریزد مثل موهایش!  

 

پ.ن 2: حرصم می گیرد وقتی کیبردم هی به جای "پ" "÷" می گذارد ! خودش را لوس می کند! از رو نمی رویم دوتایی ! همین می شود که یک پست 4 خطی نیم ساعت وقت می برد !

 

پ.ن واقعی : نقاشی اثر ایمان ملکی  

نظرات 11 + ارسال نظر
top700 1390/05/16 ساعت 22:43 http://www.top700co.tk

بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top700co.tk

وا!

سلام...............نمردیمو زنده منوندیم یه بار هم شما باعث خوشحالی ما شدیا....خوشحالم که اودی.....پس باید هر روز بهم سر بزن...افتاد؟؟؟

سلام
مرسی اومدی !
ای بابا فقط یه با ر!
راستی شما با این شکلکه قرار داد بستی ها ؟
بله افتاد !

حالا خوبه کلا دو تا پ تو پستت بود!
چرا ؛مرداد گور عشق گل خونرنگ دل ما؛ بوده است؟!
یعنی چی؟من نمی فهمم.
روشنمان کن لطفا!
به منم یه سری بزن.آپم.

سلام
نخیرم ۶-۷ تا بود خودم شمردمشون !
می آیم !

پست قبلی که دیلیت شد....قالبوهم که تغییردادی ...واین می تونه نشونه ی یه تغییرباشه...

خوب شدکه برگشتی...مث قهرمان های فیلم هست که یه مدت می بره ازآدم ها و رو میاره به کوه ودشت ،بعدش باکلی تغییر و....برمی گرده...اونجوری شدی الانه ...ای جان....الهی...

سلام
پ۱:نذارموهات اینقده بلندشده ..یه بارازته بزن اوناروببین چه حالی میشیبعدش به ماگیرندی یه وقتی...
پ۳:زیباست

حسین رو خدایش رحمت کند.

سلام
آره قهرمان رو خوب اومدی ! تازه کجاشو دیدی !
.
.
.
ای بابا من که هیچوقت موهامو بلند نکردم ...کوتاه پسرونه !

سلام...خدارو شکر که افتاد.....در ضمن هر آمار غیبت هات زیاد شده بود.....دیگه غیبت نکن ..وگرنه باید درسی که با من برداشتیو حذف کنی.....افتاد؟؟؟

سلام
چشم
ما بسی نادمیم !

سلام
خوبه که برگشتی
مثل روپوشی که پیرایشگر برات می بنده دلت رو ببند که هری نریزه ...

سلام ..
خوب گفتی ...

سلام

من هستم ..... همیشه هستم......

علی رضا_رهگذر 1390/05/26 ساعت 03:00

چو غریب ماندی دل................

نه غمی نه غمگساری..............هی روزگار

کیمیا 1390/06/02 ساعت 14:04

سلام

چه باحال نوشتی.مرسی

روزه نمازهات قبول
من و یادت رفته سمیرا

منتظرم

دانیال 1390/06/30 ساعت 09:59 http://www.danyal.ir

نام زیبای خدا بر تارک هر پست چه زیبا خودنمایی میکنه !

ممنون از حضورتان...

مصی 1390/12/02 ساعت 16:27 http://lovelorn21.blogfa.com

حاج سمیرا سلام وبلاگت خیلی قشنگه اگه تونستی یه سرم به من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد