دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

نگرانم...

 


به نامش... 

 

 

ناتانائیل !  

ای کاش عظمت در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می نگری ! ...

 

 - ناتانائیل ؟ ناتانائیل ؟  

                                      باز خوابت برد ؟ 

................................................................................................................................. 

من هنوز نگران آن عصیانی هستم که باید در تو باشد و نیست ... و فکر آن سیب نیم خورده عذابم می دهد!

و تو هنوز سرگردان کوچه پس کوچه های کودکیت هستی ... می ترسم آنقدر غرق شوی در رویای آن روزها ؛ که خرابش کنی ... 

                                      که جای پای بزرگانه ات روی آن رو زها لک بیندازد ... 

................................................................................................................................. 

برای شروع شدن ... 

همین خاک هم خوب است ها ! لازم نیست نور بالا بزنی ! 

خدای آسمانی ها مال زمینی ها هم هست؛ خودش گفته !  

                                                       - ریشه ی تمام بید مجنون ها در خاک است !

................................................................................................................................. 

 
 پ.ن :آدمیزاد هر چه انسان تر می شود، چشم به راه تر می شود.این حقیقت زیبایی است که همیشه می درخشد.                                                                            

                                                                                                   دکتر علی شریعتی

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود 1390/05/20 ساعت 10:43 http://success21.blogfa.com

سلام[لبخند]

من یک پست نظر سنجی دارم خوشحال می شم بیای و نظر بدی برام خیلی مهم هستش من برای اولین بار هستش که میام توو وب شما این جسارت من رو ببخشید که در اولین حضورم از شما این تقاضا رو دارم[خونسرد]



[گل]با آرزوی یه ایران پر از اندیشه های زرین [گل]

ها؟

میشودبه جای اینکه بگویی:چه چشمان زیبایی!یک باربگویی:چه باشکوه نگاه می کنی...مهم نیست چه رامی نگری؟مهم طرزنگاهت است.

وتوانسان تری یاچشم به راحتر؟؟؟

زیبابودنوشته ات
-----------------------------
سلام

ازگریه ی ابرآسمان ترساندند
ازخنده ی ناظم جهان ترساندند

تاثیرکلاس دینی مااین بود
مارازخدای مهربان ترساندند.

چه خوب می شود اگر همه ..
خوب بیندیشند...
کاش چشم ها را باید شسی را فقط قاب نمی کردیم روی دیوار !
......
هر دو اش مثل خود خدا سخت است !
....
ممنون!
...
سلام!
...
چه خوب گفتی !

این ناتانائیل خیلی باحال بود!ایول!

سلام
مرسی !

ره گذر 1390/05/21 ساعت 03:34 http://andaruni.blogsky.com

خدای آسمانی ها مال زمینی ها هم هست؛ خودش گفته !
مرسی. عالی بود.
یک بیتی گذاشتم در یک پست محذوف .. پیشنهادش می کنم برای وبتان.
تو اگر بی گناهی رو ملک شو
من از حوا و آدم ریشه دیرم
باباطاهر

سلام ...
ممنون ...
زیبا بود ..شعر!

مجید 1390/05/21 ساعت 08:42 http://majid97.blogfa.com

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام

سلام!

سلام
-نه من بیدارم و می خواهم بهت بگم که می خواهم شروع بشوم و به قول تو همین خاک هم برایش خوب است .

شروع !
قصه ی عجیب این روز هایم !
...
سلام !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد