دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

یلدا و آدم برفی و من وروزهایی از جنس هوایت ...

به نام او یـــــــــــ منــــــــ ـ این روزهایم !



گاهی فکر می کنم زندگی شاید تماشا کردن طلوع خورشید از پشت شیشه کثیف یک اتوبوس کسل کننده در راه کویر است ...

                                                              شاید

یاشاید زندگی آن وقتی باشد که خسته ام و تو بی آن که من بگویم یک فنجان چای مهمانم می کنی !

.....................................................................................................


- چن وقت پیش بود یک دل سیر خندیدم وقتی خواهر کوچیکم موقع جدول حل کردن واسه جواب یک نوع کیسه تن نوشته بود لیف با اعتماد به نفس کامل!!!

تازه گیج شده بود می گفت جدولش اشتباهه!!!

.....................................................................................................

حس یه آدم برفی رو دارم ...عاشق خورشید شده ...می بینه داره آب می شه ...ذوب میشه ولی یه لحظه هم ازش چش بر نمی داره !

....................................................................................................

- می گن همیشه ناگهانی تر از اون که فکرشو بکنی میاد ...

بیخبر تر از اونکه تصورشو بکنی غرقت می کنه

                                                                              راس میگن ؟

....................................................................................................

-

The sun is not a strange story

Even if you don't look at it

Don't remember it

Forget it sometimes

You know for sure it is the sun

A rose

After so many nights of sleeplessness,

Is still a rose!


یانیس ریتسوس

نقطه سر خط ...کدام خطش را نمی دانم!!

به نام او...


هی می نویسم

ومینویسم

هی نقطه می گذارد و باز می آیم سر خط ...

داستان عاشقی من شده این روزها ...

همیشه سر خط از گوشه چشمان تو شروع می شود و نقطه هایش به گوشه قلب من ...

                                          نقطه به نقطه جا به جا ...و امتداد نگاهت !!!

خدایا !

گفته بودم دیگر غر نمی زنم ...

اما بگذار دوباره  من غر بزنم و تو دوباره نازم را بکشی ...

بگذار بگویم خسته ام ...

از همه چیز !

از چشم هایی که همیشه حسرت می بارنند ...

از عشق هایی که بین این محبت های دو روزه و تمناهای صد ساله سرگردانند ...

از ایمانی که بدجور بوی شناسنامه ام را گرفته ...

از آدم هایی که بی محابا ...بی اجازه پایشان را می گذارند توی قلبم !

اول قول می دهند

رهگذر بمانند ...اما بعدا جای پایشان بدجور می ماند روی دلم...

خیلی سخت است ،

 بدانم هستی ...کجایش را نمی دانم

همین گوشه کنار ها ...

ولی هستی ...

واین بودنت ...آخ این بودنت ...ب و د ن ت!


تو را به خدا بروید ...نمانید اینجا !

بگذارید یک دل سیر گریه کنم

بگذارید سر ریز شوم و از لبه دنیا بچکم ...

بگذارید دوباره نقطه بگذارد

و بیایم سر خط

و این بار دیگر سر خط نگاه شما نباشد ...

                               نگاه لعنتی هیچ کس نباشد!!!!!!!!!!!