دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

سهراب...+ تابستان + من...


به نام خدای نزدیکم..


داشتم هشت کتاب سهراب را ورق می زدم ...

                                               خیال انگیز ... مثل مهتاب !

و یادم آمد که با چه ذوقی وقتی هنوز 12 سالم نشده بود صدای پای آب را حفظ کردم ...

        و جقدر برایم خواندنش "قشنگ" بود...

                  "قشنگ یعنی چه ؟

                   قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه ی اشکال !!"

و سر ذوقم می آورد !

....................................................................................................................................

چقدر خوب که تابستان آمده !

و چه خوبتر که آسمان تابستان می تپد و خورشید به احترام داغ زمین داغ می زند به صورت رهگذران ...


من و تابستان همانقدر با هم عجین شده ایم که شاعران با پاییز !

تابستان فصل جالبیست

همه چیز خوشرنگ است ...

    و ساده !

...................................................................................................................................

داشتم به این فکر می کردم که چقدر بزرگ شدم آنقدر که حال بدون کمک دستم به کلید برق می رسد !

آنقدر که حالا بدون اجازه می توانم کتاب جلد قرمز مرموز روی طاقچه "جای پای سیمین بهبهانی "

را بردارم !

آنقدر که ...

...................................................................................................................................

" - چرا گرفته دلت ، مثل آنکه تنهایی .

- چقدر هم تنها!

- خیال می کنم

دچار آن رگ پنهان رنگ ها هستی.

-دچار یعنی

   عاشق

- و فکر کن که چه تنهاست

اگر ماهی کوچک ، دچار آبی دریای بی کران باشد .

... "

                                                                                   سهراب ...

...................................................................................................................................

نظرات 13 + ارسال نظر

زیباست عکسه.
سهراب...خدایش بیامرزد.
چه کسی بودصدازدسهراب؟...(گویا سمیرابودصدازدسهراب)
ازهمون کوچیکی باهوش وبااحساس بودی

آره ...منم تابستونو دوست میدارم

آخ کودکی...چقدعجله کردیم واسه بزرگ شدن-
کاش به اون دوره هابرمی گشتم که تنهاغم زندگی ام نیاوردن مشق هام بود...

حالاکه دستت میرسه مواظب باش میخ توپریزنکنی یه وقت!!!!!!

درضمن متن های ادبی شورانگیزی می نویسی.یاد داشتشون کن باویرایش.
تو هم؟؟دچاری؟؟

چراگرفته دلت؟مثل اینکه تنهایی؟....
--------------------------------------
سلام

شب ازجایی شروع میشه
که توچشماتومی بندی

سلام
دوباره این وبو زندش کردم مثل اینکه
خیلی وقته خوابش برده بود...
.............................................
مرسی که سر می زنین
موفق باشین!

سلام خانمی ...

خیلی قشنگ نوشتی . خیلی . لذت بردم . خسته از سر کار اومدم ٬ نشستم جلوی کامپیوتر٬ با خوندن این پستت کلی حالم عوض شد. خیلی بهتر شدم.

قلمت همیشه سبز آبجی گله.

سلام
خسته نباشین !
مرسی که اومدین
لطف دارین !

پیمان 1390/04/29 ساعت 18:16 http://peymanfc20.blogfa.com

سلام مرسی که خبرم کردی
یه حقیقتی بهت میگم واقعا از بین این همه وبلاگ هایی که دیدم وبلاگ شما یه چیز دیگست مطالبتونو خیلی دوست دارم

سلام
.............
لطف داری به من

کیمیا 1390/04/29 ساعت 20:39 http://rayehe84

سلام گلم خوبی

نه بابا فراموش چیه!گاهی آدم خودشم فراموش میکنه قبول داری

دچار یعنی عاشق.......فکر میکنم چقدر بزرگ شده امدرست و زیبا و به جا گفتی....خیلی خوب بود دستت درد نکنه سمیرا جون

مرسی سر زدی بهم خوشحال شدم اسمتو دیدم

چه عجب ...
سلام عسیسم !
مرسی لطف کردی!

کیمیا 1390/04/29 ساعت 20:40 http://rayehe84.blogfa.com

سلام گلم خوبی

نه بابا فراموش چیه!گاهی آدم خودشم فراموش میکنه قبول داری

دچار یعنی عاشق.......فکر میکنم چقدر بزرگ شده امدرست و زیبا و به جا گفتی....خیلی خوب بود دستت درد نکنه سمیرا جون

مرسی سر زدی بهم خوشحال شدم اسمتو دیدم

بهار 1390/04/30 ساعت 00:09 http://baharane115.blogfa.com

سلام خانومی
نیستی !اگه هستی هم ما رو کمتر موردلطف قرار میدی ؟؟
قشنگ بود .
بچه ها زود بزرگ میشن ووقتی بزرگ شدن به اونچه که توی رویاهاشون ارزو شو داشتن میرسن وبعد دوباره بزرگتر میشن وبعد آرزو میکنن که دوباره بچه بشن تا بازهم آرزوهای قشنگ بکنن.


چه کسی بود صدا زد سهراب...................

سلام
خدا کنه حالا به آرزوهاشئن برسن بعد وقتی بزرگ شدن
دنیا بعضی اوقات بدجوری توی ذوقت می زند !

سلام
دارم میرم پابوس آقا امام رضا
حلالم کنید اگر برنگشتم
نایب الزیاره شما خواهم بود
یا حق

سلام
خوشحالم از دوباره دیدنتان ..
.....
ممنون!

سلام وب قشنگی دارین خوشحال میشم بهمنم سر بزنید

من هیچ وقت معنی شعرای سهرابو نفهمیدم!
ولی پست تورو چرا.فهمیدم.خیلی قشنگ بود.

ممنونم که اومدی....اگه خدا بخواد وعمری بای باشه یه سه ماهی در خدمتتون هستم

ره گذر 1390/05/02 ساعت 10:24 http://andaruni.blogsky.com

سلام
نوشته هایتان سادگی زیبایی دارد.

سلام ممنون!

زهرا 1390/05/03 ساعت 12:00

کوچیک که بودیم دخترا عاشق عروسک بودن و پسرا عاشق مردای قوی ...
بعدها که بزرگ شدیم پسرا عاشق عروسک شدن و دخترا عاشق مردای قوی....
تابستون اومده سمیرا داریم بزرگ میشیم
گاهی از این همه بزرگ شدن خسته میشم..
کی زمان برام می ایسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستت دارم عزیزم

کودکی مان گذشت...
به سادگی ...
آنقدر زود که هنوز باور ندارم بزرگ شدم...
................................................................................
خوشحال شدم سر زدی ...
دلم برات تنگ شده ..خیلی..

[ بدون نام ] 1391/01/24 ساعت 10:31

خیلی خوب بود عزیزم مثل خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد