دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

به تو ...که نزدیک بودنت را نادیده گرفتم!!

 

 

وقتی چیزی را می خواهم و تو فقط به چشمانم زل می زنی ؛ 

می دانم هر چند خواسته ام خوب باشد ؛ خوبم نمی کند... 

                                                                         چه خوب که دریغش می کنی !!! 

.............................................................................................................................. 

وقتی که لای تمام روزمرگی هایم گمت می کنم ... 

می دانم حواست به من است ....... 

می دانم هوایم را داری ...  

حتی اگر سجاده ام بوی عادت بدهد... 

و اشکهایم زندانی غفلتم شده باشند .... 

آن بالا نه ...همین پایین ...کنار من   

                                    توی همین دلم که پنجره هایش را گناه هایم غل و زنجیر کرده اند ... 

نگران لحظه هایم هستی ... 

نگران دلم ؛ که یک وقت نمیرد میان  کابوس های خواب و  بیداری دنیایم...  

............................................................................................................................. 

تازگی ها حالم از اینکه به تو بگویم :از خودم خسته ام به هم می خورد... 

گاهی فکر میکنم چقدر به تو غر می زنم ...محض رضایت نشده بگویم خوبم ...و شکر که خوبم ...  

شکر که زنده ام ...نفس می کشم...  

همیشه تنهایی هایم ...آرزوهایم ...خود خواهی هایم ...غصه های زمینی ام ...را برایت آوردم ... 

دیگر بس است... 

لبخندی برای تو ... ...به خاطر تمام ثانیه هایم ...نفس هایم ...اشک هایم... غصه های زمینی و بهانه های آدمکی ام ...و به خاطر  تمام نزدیک بودن هایت... 

                                                                           هوای هوایم را داشته باش...

 

 

به نام او  

 

 دور باش اما نزدیک  

                            من از نزدیک بودن های دور می ترسم... 

                                                                                  دکتر علی شریعتی