دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

من + خودم..

به نام خداوند من...
 
 تو افسون همان افسانه ی دوردستی که خاطرات کودکی ام از تو مالا مال است ...

و آرامش همان نگاهی که هراس را دزدانه ازچشمانم می گیرد ...

و نجابت دستی که بهانه اش را می گیرم !

اینجا روز های نداشتنت را فال حافظ می گیرم و همیشه این غزل می آید:


خوش است خلوت اگر یار یار من باشد               نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد 

.......................................................................................................................

اینجا

پای بند نقطه ی انجمادم

گناهانم نگه ام داشته اند ضمیمه پرونده !

..........................................................................................................................

پ.ن: یه نفر هم نمی آد باهم بریم تو کما !

والا !

روح سرگردان بشیم

حال می ده نه؟



نظرات 21 + ارسال نظر

سلام.........

بخدا تو مملکتی داریم زندگی میکنیم که یه عده نمیزارن واقعیت هایی که فیلم ساز ها میخوان به نمایش در بیارن..مثل فیلم مختار...که آخرش هم یه عده که ادعا میکنن خیلی حالیشونه...نمیذارن اون اتفاقلتی که رخ داد هرو به تصویر بکشن.....چرا؟؟؟ چون 4 نفر فقط میخوان ابراز موجودیت کنن....اه به همشون...حالا اینطور مردمو با یه فیلمی که اصلا وجود خارجی نداره 30 روز سر کار میذارن...روح سرگردانو...از بساطها..یکی پیدا نمیشه بگه کدومتون رفتید اون دنیا...وکدو متون تجربه ای داشتین..پس کجا اون یه عده ساندیس خور های.... الله اکبر.....چه مملکتی داریما واقعیت هارو نشون ندین چون به صلاح نیست بعد یه مشت مزخرفات تحویل مردم عوام بدین به صلاحه...خدایا خودت دریاب....عزیز من منظورم تو نبودیا به دل نگیریا....اگه خواستی روح سرگردن بشی منم هستم

هوای کوی تو از سر نمی‌رود آری
غریب را دل سرگشته با وطن باشد
به سان سوسن اگر ده زبان شود حافظ
چو غنچه پیش تواش مهر بر دهن باشد

ای بابا..راضی به زحمت نبودم ...ایناروواسه من نوشتی..
شرمنده کردی...حالاچه جوریا جبران کنم؟؟؟

نه، من که نمی یام

فاله هم زیبابود.ولی من این غزلو زیادی دوست میدارم:
دوش ازمسجد سوی میخانه آمدپیرما
چیست یاران طریقت بعدازاین تدبیرما؟......

----------------------------

سلام رفیق...خوبی این روزا؟

بنشسته وجزء شمع ،کسی پیشش نیست
پروانه بیا،که روز، روزمن وتوست

ره گذر 1390/05/28 ساعت 15:58 http://andaruni.blogsky.com

شما برو تو کما. تا دلت بخواد اونجا کسی هست.

سلام
تبریک می گم وبلاگ زیبایی دارید.هم نوشته هاش زیباست و هم قالبش آرامش بخشه.
امیدوارم موفق باشید
منتظر حضور گرمتون در زمزمه های عاشقانه هستم.
راستی نظرتون با تبادل لینک چیه؟

[ بدون نام ] 1390/05/30 ساعت 10:11

نردبان قلب من شکسته است ... میشود برای من دعا کنید؟
یا اگر خدا اجازه میدهد ... جای من کمی خدا خدا کنید؟
چون دلم شبیه یک نماز بین راه ... خسته و شکسته است
میشود برای بیقراری دلم... یک سفارشی به آن کریم با وفا کنید؟

التماس دعا...


راستی نوچ
حال نمیده بریم تو کما
اگه بریم ودست خالی برنگردیم حال میده .

بهار 1390/05/30 ساعت 10:14 http://baharane115.blogfa.com

نردبان قلب من شکسته است ... میشود برای من دعا کنید؟
یا اگر خدا اجازه میدهد ... جای من کمی خدا خدا کنید؟
چون دلم شبیه یک نماز بین راه ... خسته و شکسته است
میشود برای بیقراری دلم... یک سفارشی به آن کریم با وفا کنید؟

التماس دعا...

مهدی 1390/05/31 ساعت 17:43 http://m-ae.persianblog.ir

سلام قبول باشه نماز و روزه های شما...
همینطور شهادت مولای عالمیان امیرالمومنین امام علی (ع) رو به شما تسلیت می گم.
این داستان کما رو هم نمی دونم از کجا آوردن، درسته که هر لحظه آدم ممکنه بمیره و یه حالت برزخ مانند بین مرگ و زندگیه، ولی دلیل نمیشه که روح آدم سرگردان بشه و هرکاری که بخواد بکنه!
التماس دعا...!

زهرا 1390/06/01 ساعت 11:07

در لحظه های نیایشت آنگاه که کبوتر عروج بر شانه ات نشست یاد چشمان منتظرم باش
سلام قشنگم شهریور اومده و وقت انتخاب واحد و شبای قدرو ....لحظه های عاشقی
خیلی دلتنگتم..
مثل همیشه عالی بودی عزیزم اما پرشورتر بنویس
دوستت دارم

آره واقعا هم!خیلی حال میده روح باشی!
من پایه م بیا با هم روح بشیم!
هر روز از این ور به اون ور!
هر روز میری سینما بدون اینکه پول بدی!میری خارج بدون اینکه پاسپورت و ویزا لازم داشته باشی!

محیا 1390/06/02 ساعت 22:55 http://darjaryan.blogfa.com

آخ گفتی تو کما ه نمی ریم!!!!

نه آبی دریا در چشمانش نشسته ...
نه سیاهی شب ...

معشوق من
یک آدم معمولیست ...
با یک جفت چشم معمولی
و من دوستش دارم ...

باشه بازم نیا...........اشکالی نداره رفیق

کجایی دختر؟

مجید 1390/06/14 ساعت 14:58 http://majid97.blogfa.com

سلام
من آماده ام باهم بریم تو کما

تا کور نگشته دیدگانم تو بیا
تا مور نخورده استخوانم تو بیا
گر آمدی و ندیدی از من چیزی
از بهر تماشای مزارم تو بیا

سلام
به دلنوشته ایی مهمانی
منتظر حضور گرمتم

سلام
به دلنوشته ایی مهمانی
منتظر حضور گرمتم

مهتاب 1390/06/21 ساعت 09:06 http://mahtab66.blogfa.com

با سفر آپم سمیرای نازنین . منو از نگاه قشنگ و مهربونت بی نصیب نذاریاااااااااا. منتظر حضور پر مهرت هستم.....[گل]
.
.
.
.
منتظرم دیگه بدو بیاااااا[گل][چشمک]

سلامممممممممممممممممم

به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به

چه عجب اودمی!!!!!!!!!!!!!!!

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟؟؟

حالا که من افتاد هام حالا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
خدا نکنه ...
خوبی؟

الان دست وپاموگم کردم ،زبونم هم بنداومده ،نمیدونم چی بگم!!!!بذارحداقل دستمو پیداکنم بعدمیام تومنوبخور(نه ببخشیداین مال جای دیگه است)

تازه داره زبونم وا میشه

به سلامتی ...
خوشحالم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد