دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

یلدا و آدم برفی و من وروزهایی از جنس هوایت ...

به نام او یـــــــــــ منــــــــ ـ این روزهایم !



گاهی فکر می کنم زندگی شاید تماشا کردن طلوع خورشید از پشت شیشه کثیف یک اتوبوس کسل کننده در راه کویر است ...

                                                              شاید

یاشاید زندگی آن وقتی باشد که خسته ام و تو بی آن که من بگویم یک فنجان چای مهمانم می کنی !

.....................................................................................................


- چن وقت پیش بود یک دل سیر خندیدم وقتی خواهر کوچیکم موقع جدول حل کردن واسه جواب یک نوع کیسه تن نوشته بود لیف با اعتماد به نفس کامل!!!

تازه گیج شده بود می گفت جدولش اشتباهه!!!

.....................................................................................................

حس یه آدم برفی رو دارم ...عاشق خورشید شده ...می بینه داره آب می شه ...ذوب میشه ولی یه لحظه هم ازش چش بر نمی داره !

....................................................................................................

- می گن همیشه ناگهانی تر از اون که فکرشو بکنی میاد ...

بیخبر تر از اونکه تصورشو بکنی غرقت می کنه

                                                                              راس میگن ؟

....................................................................................................

-

The sun is not a strange story

Even if you don't look at it

Don't remember it

Forget it sometimes

You know for sure it is the sun

A rose

After so many nights of sleeplessness,

Is still a rose!


یانیس ریتسوس
نظرات 32 + ارسال نظر

سلام سمیرا جون
خوش میگذره
یلداتون مبارک
چه خبرا؟!
ملالی نیس جز دوری شما!
ما اومدیم و هیچ کس تحویلمون نگرفت!عیب نداره تصمیم دارم واسه دل خودم بیام
اره دیگه گلم

سلام آبجی کیمیای خودم ...
چطوری عزیز
استغفرولله !!!!
مگه میشه شما بیای و تحویلت نگیریم
شما بیا فقط !

ما که شما رو حذف نکردیم شما مارو حذفیدی اینجوریاست دیگه!
با مرااااااااااااااام
اگه دوست نداری بگو بحذفمت ها!رودرواسی نکنی یه وقت

اولن خودت گفتی تو لینک باکسم لینکت نکننم

خوب حافظه ی لعنتی من
یاری نکرد دیگه آدرست یادم رف!

هی فلانی
زندگی شایدهمین باشد....(ولی امیدوارم که این نباشد.)

قهوه هم درست کردم.می خورین؟؟

آره..جالب بود ...کیسه تن

آدم برفی....خورشید...

راست میگن

سلام
خوبین؟


دارم،
به توفکرنمیکنم.

شاید همین باشه و اون شاید به این فکر کنیم که هیچ وقت به اندازه اون موقع زندگی نکردیم !!!!


تلخ آره !!!

سلام دوست همیشگی من !!
مرسی !



دست شما درد نکنه !!!

سلام ... باتلرهستم اتفاقی اومدم ... اینقدر این وبلاگ ها زیاده و مطالب متنوع که آدم هنگ میکنه ... راستی وبلاگ من سر بزن خوشحال میشم ...

سلام دوست جدید
آره ...
حتما !

عاشقانه های آدم برفی 1390/10/06 ساعت 18:58

اینبارتوبگو دوستت دارم،
نترس،
آسمان راگرفته ام که به زمین نیاید.

سلام خانم دکتر
خوبین شما؟
ببخشین ،شمابلدین چسب زخمو عوض کنین؟؟

قول م یدی ؟


سلام !


ها ؟!!!!

جدولش اشتباه بوده شاید ...

راس نمی گن

سلام .

سلام ...
واقعا
هم عقیده ایم پس اینگاری !
....
شاید

reza 1390/10/19 ساعت 15:10 http://tandistanhayi.blogfa.com

slalm
منو میزاری تو لیست پیوندهای روزانت.منم همینکارو میکنم.

ANNA 1390/10/24 ساعت 13:35 http://lapeste.blogsky.com

بــــ ــــگـ ــــو تــــــمـ ـــــامِ تــــو مـــ ــــال مـــن اســتـــــ !! دلـمـ ـ ــ ــ ـ میـخـواهــد حـسـادت کـنـمــ بـــ ِ خـــــــــــ ـــــــــــــــودم

اخی
چه حسادت معصومانه ای !!!
...............
سلام !

ANNA 1390/10/24 ساعت 13:37 http://lapeste.blogsky.com

منم همینجوری جدول حل می کنم

اعتماد به نفس ...
همینجوری خوبه !

سلام....اومدم بگم *دلواپسی های من *دوباره راه افتاده و به روز میشه....اگه فراموشم نکردین ...خوشحال میشم دوباره تو وبلاگم ببینمتون.....منتظرتونم...یا حق....!!!!

دم خواهرت گرم که مارو هم شاد کرد!
سمیرا جان من آدرسمو عوض کردم.خوستی بهم سر بزن،خوشحال میشم!
آدرس جدیدمم واست گذاشتم!

ملیحه 1390/11/16 ساعت 22:23 http://onlymsg.blogfa.com

قشنگ بود

شرقی ام به هرحال
آرامشم به هایکو رفته است
واضطرابم به قصیده!


سلام
خانم بهارفصلت داره از راه میرسه یه هویی...یه وقت خوابت نبره تواین سرما ،سر وقت نیای؟

جالب بود ..
سلام
چه عجب !

باشه ...قول می دم

کجایی دختر؟
سالمی؟یاجاسم؟

بهارداره میشه و تو انگار بی تاب...خانم بهار...

سلام



سلام
همین جا به خدا ...
بهار ...
اره بوش می اد

کجایی ... !؟
خوبی !؟

خوب...
در گیر و دار بودن !

میان مشغله ها گم شدم اما
دلم برای هوایت همیشه بیکار است.

سلام

به این بهار بگو زودتر بیاد....

farid hameshe tanha 1390/12/14 ساعت 21:17

salam be khanom zeshte to farid goft ,migam goft chon bande khoda mooooord marizish nazash pish ma bemone khyli namariiiiiiiiiiiiiiiiiiii

سلام روز بخیر پیشاپیش عید سعید نوروز رو به شما و خانواده گرامی تبریک میگوییم امیدوارم خوب باشی وب خوبی داری موفقیت روز افزون براتون دارم .. به وب من هم دوست داشتین سری بزنید خوشحال میشم ... بای
ضمنا وبتونو لینک کردم ....

میعاد 1390/12/19 ساعت 17:35 http://http:/miads.ir

_____*#######*
___*##########*
__*##############
__#################
_##################_________*#######*
__##################_____*###########*
__##################___*#############*
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________###########################
__________###########www.miads.ir##
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری,
خوشحال میشم به منم سر بزنی

ره گذر 1390/12/19 ساعت 20:35

یعنی هرچی ما دیر به دیر میایم .شما از ما دیر به دیر تر.
سلام

سلام
خوبین...

reza 1390/12/23 ساعت 02:27 http://delkhoosh.blogfa.com

سلام سمیرا وبلاگ خوبی داری . خیلی زیبا بود. به وبلاگ من هم سری بزن هر چند که به خوبی وب شما نیست..

سلام وبلاگ قشنگی داری من سعید تو ارداپ هستم به منم یه سر بزن خوشحال میشم...

سلام
ابجی وبلاگ قشنگی داری فدات
تبادل لینگ اگه بودی بگو
http://fahimehsharap.persianblog.ir

نفس 1390/12/27 ساعت 16:01 http://citylove2012.blogfa.com

به وبلاگ منم سر بزن عژیژم

سلام عزیزم
خوبی
چه خبرا؟
اومدم که بگم حالتون چطوره؟خوش میگذره؟
اومدم که بگم....
امیدوارم سال خوبی و پیش رو داشته باشی و به تک تک آرزوهای قشنگت برسی
و همیشه اتفاقای باحال واست بیفته
و دارم به تک تک دوستام سر میزنم تا خصوصی سال نو رو بهشون بتبریکم

سلام
وب قشنگی داری لینکت کردم توهم اگه دوست داری منو لینک کن
موفق باشی

antidaf 1391/01/01 ساعت 20:52 http://www.antidaf.blogfa.com

سلام ممنون سال نو رو به شما تبریک میگم و سال پر برکت و پر باری و سرشار از شادابی و نشاط آرزومندم موفق باشید !!!!

اگر تنهایی ام چشم مرا بست
اگر دل از تنم افتاد و بشکست
فدای قلب پاک آن عزیزی
که در هر جا که باشد یاد ما هست

عید شما مبارک

سلام وب زیبایی داری به منم سر بزن

خوبی سمیرا جان !؟
سلام
معلوم هست کجایی !؟

به !آقا سپهر خان جان !
خوبم !
همین جا!

"همین جا"
خوش میگذره!؟

ای بگی نگی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد