دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

مجموعه روان پریشانی های من در در پاییز...


به نام خدایی که انگاری مرا دوست داشت و آفرید...(خودش گفته ...)!!!


در انتهای هر سفر

در آیینه
دار و ندار خویش را مرور می کنم
این خاک تیره این زمین
پاپوش پای خسته ام
این سقف کوتاه آسمان
سرپوش چشم بسته ام
اما خدای دل
در آخرین سفر
در آیینه به جز دو بیکرانه کران
به جز زمین و آسمان
چیزی نمانده است
گم گشته ام ‚ کجا
                                                                       ندیده ای مرا ؟

                                                                                                     حسین پناهی

...............................................................................................................................


چقدر این روزها خوب است همه چیز انگار دست به یکی کرده اند من یاد تو باشم ...


-کفشهایم را همین جا جفت کرده ام

ور دلم

اما انگار،دیگر صدایم نمی زنی !

..............................................................................................................................

***نوشتم :من عاشق شده ام انگار 

          عشق زمینی

         عشق آدمیزاد به آدمیزاد ...

-غلطه!!عشق که زمینی بشه عشق نیست ...هوسه ..هدر میره ...

از روی هر غلط 10بار بنویس!


-10بار نوشتم ...100بار ...


اما انگار از همان روزی که خدا مرا از جنس خاک آفرید

تو را همینطور خاکی دوست داشتم ...زمینی ...

برای من که دختر همین زمینم و عاشقانه هایم از جنس همین زمین! سخت است نور بالا زدن انگار ...

خیلی وقت است پابند این خاک شده ام ...

          "خاکی که انگار ذره ذره اش را آسمانی ها سجده می برند ..."