دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

سهراب...+ تابستان + من...


به نام خدای نزدیکم..


داشتم هشت کتاب سهراب را ورق می زدم ...

                                               خیال انگیز ... مثل مهتاب !

و یادم آمد که با چه ذوقی وقتی هنوز 12 سالم نشده بود صدای پای آب را حفظ کردم ...

        و جقدر برایم خواندنش "قشنگ" بود...

                  "قشنگ یعنی چه ؟

                   قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه ی اشکال !!"

و سر ذوقم می آورد !

....................................................................................................................................

چقدر خوب که تابستان آمده !

و چه خوبتر که آسمان تابستان می تپد و خورشید به احترام داغ زمین داغ می زند به صورت رهگذران ...


من و تابستان همانقدر با هم عجین شده ایم که شاعران با پاییز !

تابستان فصل جالبیست

همه چیز خوشرنگ است ...

    و ساده !

...................................................................................................................................

داشتم به این فکر می کردم که چقدر بزرگ شدم آنقدر که حال بدون کمک دستم به کلید برق می رسد !

آنقدر که حالا بدون اجازه می توانم کتاب جلد قرمز مرموز روی طاقچه "جای پای سیمین بهبهانی "

را بردارم !

آنقدر که ...

...................................................................................................................................

" - چرا گرفته دلت ، مثل آنکه تنهایی .

- چقدر هم تنها!

- خیال می کنم

دچار آن رگ پنهان رنگ ها هستی.

-دچار یعنی

   عاشق

- و فکر کن که چه تنهاست

اگر ماهی کوچک ، دچار آبی دریای بی کران باشد .

... "

                                                                                   سهراب ...

...................................................................................................................................