دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

اینجا جهانم آرام است...



میان این جمجمه های سرد و خاموش

که نگاهشان

میان حیرت و هراس سرگردان است ...

واین ثانیه هاییکه

گذشتنشان را ابایی نیست ،

خواب کن مرا !

قول می دهم فقط خواب تو را ببینم ...

و نبینم عشق،

خوابگرد جاده های شعر شده ...

ونفهمم که ستاره ها

قشنگ ترین دروغ آسمانند

بیا برایم قصه بگو 

که خواب ببینم

پری ها هنوز هم بی بهانه عاشق می شوند

بیا لالایی بخوان 

که یادم برود

سکوت غریب ترین حرف ناگفته ی زمانه است...

.

.


در انزوای پر هیاهوی این آدم ها

من جهانی دارم

به وسعت آغوش تو

که بوسه هایش

فقط طعم انحلال سرب نمی دهد...

من جهانی دارم

که باد

 عطر پیراهنت را فقط

روی بند دل من تاب می دهد...

             اینجا جهانم آرام است...

 

نظرات 13 + ارسال نظر
Anna 1390/06/25 ساعت 12:56 http://lapeste.blogsky.com

یک عاشقانه ی ارام از دختر عاشقانه ها
سبز و موفق باشی

ممنون
....................
سلام...

سلام

سلام..

جهان پرهیاهوی من هم خیلی وقته آروم شده........

خوش به حالتان ...
هوای آرامش جهانت را داشته باش...
..............سلام

...خواب کن مرا...

ونفهمم که ستاره ها

قشنگ ترین دروغ آسمانند ....

زیبابود...ایول....خوشم اومد

سلام

راه فراری نداری
پلیس
تمام راهارابسته
دل ساده ام
به خانه برگرد

مرسی ...
لطف کردی
ممنون که همیشه هستی...
.......................................................
آره فک کنم به زور پلیس و همین چیزا دلم بره سر جاش ...
آخی طلفکی

نگران نباش...
خودم خوابت می کنم...متل هم برات می گم

قول می دی؟

پری ها هنوز هم بی بهانه عاشق می شوند

بیا لالایی بخوان

که یادم برود

سکوت غریب ترین حرف ناگفته ی زمانه است..

اینجاشو خیلی حال کرم

سلام
.......
ممنونم که هستی!

خب چرا هی منو شرمنده میکنی!
تو که میدونی من قدرت درکم پاییه،معنی ای شعرا رو نمیتونم درک کنم،چرا هی منو خجالت زده می کنی؟!!

سلام
خب ما بسی شرمزده ناکیم ...
این یکی آسون بود به خدا !

ره گذر 1390/06/25 ساعت 21:51 http://andaruni.blogsky.com

خوش به حالت
این روزها چهانم ارام نیست.

سلام
چرا آخه ...
جهان منم تو خوابه اینگاری ...

مجید 1390/06/26 ساعت 08:28 http://majid97.blogfa.com

سلام بر سمیرای عزیز
بابا چه عجب خبر میدادی گاوی گوسفندی گنجشکی برات قربانی میکردیم
قدمت گلبارون دختر عموی عزیز
ممنونم از اینکه تشریف آوردین و نظر دادیید

سلام
بابا شرمنده نکنید دیگه ...
ممنون از شما
وظیفه بود اینگاری...

وائل 1390/06/26 ساعت 20:32

سلام
ممنونم از حضورتون

شاملو
سهراب
فروغ
سالهاست که فقط بامرده ها حرف میزنم.

سلام
خوبین شما؟.....یهویی...

نه بابا اونا زندن
بقیه گرمن حالیشون نی مردن ....
........................................................
سلام
زیر سایه شما ...یهویی!

من جهانی دارم به اندازه تنهایی ام

تنهایی
میراث بدی نیست...
.................................
سلام

سبزه ها را گره زدم به غمت
غم از صبر بیشتر شده ام
سال تحویل زندگیت به هیچ
سیزده های در به در شده ام
سفره ای از سکوت می چینم
خسته از انتظار و دوری ها
سال هایی که آتشم زده اند
وسط چارشنبه سوری ها....

سلام
بازهم یهویی.....

سلام....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد