دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

کار بی چرا ...

به نام خدای من...


عشق تنها کار بی چرای عالم است ،

چه ،آفرینش بدان پایان می گیرد .

معشوق من چنان لطیف است ، که خود را به بودن نیالوده است ؛

که اگر جامه ی وجود بر تن می کرد ،

نه معشوق من بود .

                                                                                       استاد شهید دکتر علی شریعتی

................................

در کلاغ پر این روز های زندگی م یک نفر یواشکی  هی دلم را پر می دهد ...

می دانم کار کار خودش است                                                                    خدایا...

.......................................................................................................................

پ.ن 1: نمی دانم این روز ها همه چه خصومتی با معصومیت عاشقانه ها دارند ...چند سالی می شود درس هدیه سال نو از کتاب های دبیرستان محو شده...

"فک کنم گشت ارشاد به دلا و جیم گیر داده شناسنامه همراشون نبوده ...طفلکی ها!"

این روزها همه ی چیز های خوب را از کودکی  گرفته اند ...حتی سادگی را ...

کتاب های فارسی که هر سال یک گل به گل های لای کتاب روی جلد اضافه می شد جای خود را داده اند به بخوانیم ، بنویسیم های ..پر زرق و برق و نچسب ...دوست نداشتنی ...

پ.ن2:دلمان این روز ها اینقدر سرش شلوغ است که تحویلمان نمی گیرد اصلا...

پ.ن 3:یک نفر امروز یواشکی به ما گفت ...20 ساله شدی رف...ما که باور نکردیم ...مرد است مدرک رو کند...

خب حالا"ما رسما اعلام می کنیم 20 سال پیش در چنین روزی از اون بالا ها تلپی افتادیم پایین ...هنوز هم دست و بالمون درد می کنه !.."سیب رو یکی دیگه خورده ..ما رو با اردنگی انداختن بیرون!

مملکته داریم... والا!

نظرات 6 + ارسال نظر

....سلام...

من دارم میرم همه فریاد هامو زدم ولی هیچکس نشنید ....

کاش میشد خطایی که آدم حوا کردنو من تکرار کنم

ولی نه سیبی هست... ونه گندم.....

از اینجا هم خسته ام....

اشکال نداره ...
مطمئن باش اونکه می خواسته بشنوه شنیده...
....................................................................................
]نقدر سیب برای عصیان است ...حیف کسی نیست بچیندشان ...
گندیده اند انگار ...روی همان درخت ممنوعه...
....................................................................................
هر وقت تکلیفت با دلت روشن شد برگردی ها دلمان تنگ می شود ...

این عکسه دلنشین بود

ودردهای من ازعشق است،عشق،عشق....-فروغ-

دلت راسه دستی بچب.

پ۱:آره راست گفتی...خوبی هارو دارن ازبین می برند..چه خاطراتی داشتیم ازبچگی هامان...این حکومت آخوندی مثل حکومت نازی ها درآلمان تنها وتنها آنچه رابه نفعشان است به خوردمردم می دهند.
۲:بیخیال توهم محلش نذار...والا....
۳:ورودت به بیست سالگی مبارک...حالادیگه بیسته بیست شدیتهنا تهنا شیرینی هارونخوری یه وقت...طنز زیرپوستی خوبی نوشتی...تلپ...

اینم کادوی من به خاطر این روز:
عاشقی روز قرمز تولدش شمع فوت می کند
بیچاره شمع ،فقط سکوت می کند.

سلام

مرسی...
وعشق...
پس بیا دستتو بهم قرض بده...
1.اینایی که گفتی 30یا30 بود خدا نکرده !
2. بودیم قبلنشم ...مرسی ...
3.رای کادو ممنون
متفاوت ترین کادوی روز تولد و شاید عجیب ترینش ...
وسلام رفیق !

تولدتون مبارک عزیزم.
همیشه شاد و خوشحال زندگی کنید.

مرسی

یه دوست 1390/07/14 ساعت 10:52

کاش همیشه کودک بمانیم..........
بون هیچ ترسی...........
خوشگل بود

مرسی
کاش ...

maryam 1390/08/05 ساعت 12:50

خوشمان آمد....... مرسی

منا مهدی دوست 1390/10/17 ساعت 12:26

خیلی جالب بود . به دلم نشسته نوشته هات . موفق باشی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد