دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

این ۴متر پارچه سیاه ناقابل !!

 این 2 متر پارچه سیاه ناقابل

به نامش.. 

چند شب پیش با دوستم داشتیم از خیابون رد می شدیم 2 تا آقای خیلی محترم (!!) گفتن:خانوما !سال 2011 شده شما هنوز دارین تو چادر زندگی می کینین؟؟ اعتراف می کنم که لجم گرفته بود می خواستم جوابشونو بدم ولی باز هم سکوت...من توی زندگیم یاد گرفتم به عقاید دیگرا ن هر چند از نظر من احمقانه ، احترام بذارم و لی نمی دونم چرا بعضی ها ... 

نمی دونم چرا وقتی چادر می پوشی هر کس یه فکری در موردت می کنه ، یکی فکر می کنه تو از ابتدایی ترین پیشرفت های بشری بی اطلاعی  اینگار که چادر حکم غار آدمای نخستین رو داره !!! 

یکی فکر می کنه که تو کلا تو باغ نیستی و هیچی سرت نیست.رفتار بعضی از این فروشنده ها رو که نگو اصلا انگار نه انگار که تو اومدی تو فروشگاه !خیلی که بهت لطف کنن با حرکت سرشون جوابتو می دن ..بعضی ها حتی به خودشون اجازه می دن هر فکری در موردت بکنن (منظورم فکرای بد بد )!!البته از حق نگذریم بعضی ها هم احترام بیشتر بهت می ذارن و روت حساب بیشتری باز می کنن. یه بنده خدایی می گفت :چادر فقط به درد مصاحبه ی این اداره های دولتی می خوره !!! خب اینم حرفیه !! 

اما من با چادر حس خوبی دارم  ... نظر دیگران هم زیاد برام مهم نیست من برای خودم زندگی می کنم و اجازه نمی دم کسی این حسای خوبو ازم بگیره (مخصوصا اگه اون موجود  پسر باشه )!!من این ۴متر پارچه ی سیاه ناقابل رو دوست دارم خب !!

نظرات 5 + ارسال نظر

جالبه!
راجع به فروشنده ها،حرفت روقبول دارم.مخصوصا اگه همزمان با تو یه دختر ژیگول و بد حجا هم تو مغازه باشه، این تبعیض به طور واضح دیده میشه.
منم چادرو دوست دارم ولی استفاده ازش برام خیلی سخته.
دیگه اینکه من به چادر ملی و لبانی و اینا عقیده ندارم فقط چادرای معمولی ها.
چادر عربی هم که فاجعه ست!

اوهوم..............................................(به همین شدت )

مهسا 1389/12/11 ساعت 14:38

اینا یه طرف قضیه است خانوووووووم.
طرف دیگه قضیه دل خون بعضی از ما مانتویی هاست که فقط به صرف اینکه مانتویی هستیم هرکس به خودش اجازه میده هرطور که میخواد در مورد ما قضاوت کنه! حتی اگه حجابمون رو کاملا رعایت کنیم!!!!
پارسال یه نفر بهم گفت: اینجا اگه کسی بهت گفت که تو نماز نمیخونی تعجب نکن
من تعجب نکردم فقط به آسمون نگاه کردم و ...

من نمی تونم هیچ نظری در این مورد بدم
من گفتم نظر آدمای دیگه واسم مهم نیست تو این چیزا
نذار آدم ها و دغدغه هاشون بهنه های خوب زندگی کردنتو ازت بگیرن

کیمیا 1389/12/17 ساعت 19:27 http://rayehe84.blogfa.com

سلام سمیرا جون گل
این پستتو الان خوندم !خوشبختم میگم منم چادریمازت خوشم میومد حالا خیلی بیشتر شد
راسی گفتم یه چی بگم خوشحال شی!امروز حرم بودم از به نیابت از طرفت پیش امام رضا دعا کردم گفتم بگم!
راسی مشهدی که نیسی!ضایع نشم

سلام
الهی دست درد نکنه ! اتفاقا این روزا خیلی داغونم !!
نه مشهدی نیستم !!

آره خوب! خیلی عالیه! فقط کاش می گفتیم چرا برای عکسهایی که در این وبلاگتون قرار دادید از زنهای چادری استفاده نکرده اید؟

فکر خوبیه ..
اما برام عکس مهم نیست
هر کدوم از این عکسا یک حسن...نه بیشتر !

سلام عالی بود.خوشحال میشم بهم سربزنی

sسلام ممنون
حتما...
....................................................................................
آدرس وبت اشتباه بود دختر اردیبهشت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد