دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

من .. تو...

من و تو 

 به نامش...

من بی قرار تر از همیشه،                                  مثل یک بچه بد  

تو خونسرد تر از همیشه ،                                مثل یک بچه خوب   

                                    روزهای را  باهم خط می زنیم         

دفتر تو نقاشی و تمیز  

دفتر من خط خطی و سیاه  

                                             این وسط قلبم را کجا گذاشته ام ؟ 

 "آخ ببخشید اصلا حواسم نبود "  

                                              و پایت را برمی داری!! 

  

به همین راحتی !!

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام سمیرا خانم ...

چقدر نوشته هات زیبا و بااحساسن . اینو واقعا میگم چون من عادت ندارم بیخود از کسی تعریف کنم . به دلم نشستن .

مرسی که اومدی و ممنون که منو لینکیدی . شما هم با افتخار هر چه تمامتر لینک شدین . همیشه سر بزنین . الآن هم آپم .

مرسی باشد ما با کمال میل می آییم !!!!!!!!!!1

بسم الله القاسم الجبارین ...
... با آل علی هر که در افتاد ور افتاد
به روز که نه ، به شبم! این آخرین پست تبری ست ...
منتظرم

باشد می آییم !

کیمیا 1389/12/11 ساعت 08:46 http://rayehe84.blogfa.com

آخی!چقدر لطیف و کودکانه!خیلی خوشم اومد

عزیزم به روزم حتما بیا!واسم مهمه

سلام عزیز اومدم همین الان الان

سلام
از وب کیمیا جان امدم خدمتتون
حس و حال من برعکس شماست.
می تونم حسم رو اینجوری بگم:



من بی قرار تر از همیشه
گریانتر از همیشه
تو خونسردتر از همیشه
بی رحمتر از همیشه
قلب تو سنگ
قلب من خط خطی
این وسط دفتر نقاشی ام کجاست
دفتر که تازه خریده بودمش
دفتری سفید و پاک و پاکیزه
زیر پاهای تو
زیر کفشانت
گلهای کفشت - هنوز خشک نشده بود
پایت را بر می داری؟
می خواهم توی دفتر نقاشی ام
دلی با یک تیر درونش بکشم
پایت را بر می داری؟

روزتون سر سبز - سعید

سلام مرسی که اومدی اینم یه جورشه خب ؟؟؟
اما
برعکس هم نیست ...شاید هم من دارم اشتباه فکر می کنم!!

جوجه دکتر 1389/12/11 ساعت 12:30

اول پاتو بردار از رو قلبم!
بعدم بیا پیشم.آپم

سلام عزیز
می ام
سرم شلوغ بود !!

مهسا 1389/12/11 ساعت 14:28

باران باش و ببار
و نپرس که کاسه های خالی از آن کیست...

چه گشنگه اینایی که می نویسی!!

کیمیا 1389/12/13 ساعت 22:41 http://rayehe84.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
.........♥
......♥
....♥
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊ آپم ┊┊ آپم ┊آپم┊ ✿
┊نظر ┊┊ ✿✿
┊یادتون ┊┊  
┊نره ✿✿

علیک سلام
می ام می ام زود زود

کیمیا 1389/12/14 ساعت 10:08 http://rayehe84.blogfa.com

سلام.عزیزم مرسی!چرا نظر به این خوگشلیو خصوصی دای خوب

ببخشید نمی دونستم
حواسم نبوده حتما

سلام

ممنون که سر زدید
و ممنون از نظرتون
اگه دوست داشتید همدیگر رو بلینکیم

mohsen 1389/12/21 ساعت 23:55 http://parto.blogsky.com

خیلی لطیف بود دلنوشتتون‏!متشکرم به وبلاکم سرزدید.خوشحال میشم بازم بیاید.

لیلا 1390/05/23 ساعت 12:08

سلام عزیزم کارت حرف نداره

مرسی!
لطف داری ...
سلام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد