دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

لطفا روسپی نباشید !!!!!!!!!!!!!

 لطفا روسپی نباشید!!!!!!!!!!!!!!!!

به نامش... 

تا به حال به زندگی روسپیان نیندیشیده بودم ...به نظر چه زندگی وقیحانه و چندش آوری می آید . 

زنانی که به بهانه ی پول در آوردن تمام  زیبایی های جسمانی خود را در اختیار مردانی می گذارند که در زندگیشان فقط به چند چیز می اندیشند ، پول ، زن و عشق های بی شناسنامه ... مردانی که ...بگذریم ... 

راستی گفتم به بهانه پول ! شاید بی انصافی کردم شاید ...من هیچگاه در شرایطش قرار نگرفتم اما می دانم فقر دلیل خوبی دلیل خوبی نیست. 

نعمت خوب زن بودن ...نعمت مایه ی آرامش بودن ...نعمت مهر ورزیدن و دوست داشتن ...نعمت زیبا شدن همه و همه چیزهای ست که فقط یک زن می فهمدشان ...اما چه معامله ی بی سر انجام و ناعادلانه ای تمام قلبو احساست در ازای پول ...اما چند لحظه فقط و فقط ...تن فانی در ازای ثروت فانی ... 

چه بسیاریم که زندگی مان را شرافتمندانه می دانیم .زندگی آرام و بی دغدغه بی درد سر و خانواده ای خوب و گرم  

زیر آسمان خدا راست راست راه می رویم دل می سوزانیم برای روسپی ها  هزاران بار در محکمه ی خیالی مان مجازاتشان می کنیم ...ما خوشبختیم ...و خدا ما را دوست دارد  همان خدایی که روسپی ها را دوست ندارد ... 

چند بار شده به خاطر مصلحت اندیشی های بی جا اندیشه مان را خاک کردیم ؟چقدر به خاطر ترس از ادم هایی که نام آدم بر آن ها گذاشتن معصیت دارد فریادمان را خفه کردیم ؟ چه حق هایی را به خاطر فریاد بلندتری پایمال کردیم ؟چند بار حقیقت را  به نام تقیه کشتیم ؟ امید چند نفر را نا امید کرده باشیم خوب است ؟؟ 

خدا ما را دوست دارد نه چون ما خدای ناکرده روسپی نیستیم !!!! فروختن اندیشه مان به مشتی پول کثیف .. به خاک سپردن انسانیتمان به خاطر نگاه از سر لطف وزیری وکیلی رئیسی  . ... و هر کس که دستش به جایی بند است که قدمان به آن جا نمی رسد ....

چه معامله ی پر سود و عادلانه ای !!!! خدا ما را دوست دارد ولی روسپیان را دوست ندارد !!! 

حساب دو دو تا چهار تاس نه ؟؟؟ 

کمی که فکر کنی  ...زیاد نه  ...آنقدر که به انسانیتت بر نخورد یک وقت ...واقعیت مثل پتک توی سرت می خورد ............. 

                                           چه زندگی شرافتمندانه ای دارند روسپیان....!!!!!

 

نظرات 9 + ارسال نظر
کیمیا 1389/12/14 ساعت 15:10 http://rayehe84.blogfa.com

اول

کیمیا 1389/12/14 ساعت 15:12 http://rayehe84.blogfa.com

سلام عزیزم.
خیلی قشنگ بود و واقعا تاثیر گذار!وقتی این چیزهارو می خونم میرم تو لک
و وقتی با این واقعیات تلخ روبرو میشم عجیب میرم تو فکر
ممنونم عزیزم خبرم کردی!

بیا از تو فکر بیرون یه وقتی نری معتاد بشی جوون مردم بمونه رو دستم !!!!!!!!

کیمیا 1389/12/14 ساعت 15:16

سمیرا جون چند سالته!؟البت اگه فضولی نباشه

سلام عزیزم
19 سالمه همین
هیچم فضولی نبود آبجی جون!!!!!!!!!!!!!!!!!

antiaf 1389/12/14 ساعت 16:31 http://www.antidaf.blogfa

sلام حق با شماست شاید من یه کم تند روی کردم در مورد قورباغه اون یه مسئله روان شناسیه و با همه چیز مقایسه میکنن .
از اینکه بعد 2 ماه وبلاک نویسی تونستم یه دختر پیدا کنم که دختر باشه تو این دنای مجازی خیلی خوشحالم من امشب تمام مطالب توهن امیزو عوض میکنم. این حرفو خیلی ها بهم گفتن ولی حقشونه چون از نظرها وطرز وبلاگ نویسی شون معلومه که .... بگذریم .

چشمها را باید شست. جور دیگر باید دید .

سلام ...

سلام

مهسا 1389/12/15 ساعت 17:59

آیا فکر میکنی هیچ راه دیگری نیست که احتیاج به چنین معامله ای نباشد. من روسپیان را سرزنش می کنم نه به خاطر عملشان بلکه به خاطر کوتاهی فکر و اندیشه شان!! شاید اگر فراتر را می دیدند اینگونه شرافتشان به تاراج برده نمی شد. مسلما راهی بهتر از معامله بر سر شرافت هم وجود دارد. نه ! همه مسئولیم اما نه فقط در برابر اعمالمان بلکه در برابر افکارمان هم بایستی پاسخگو باشیم. هم من و هم روسپیان!!!

تا نظرت موافقم
من فقط می خواستم عمق فاجعه رو
یعنی مرگ انسانیت رو نشون بدم
کار اونا رو توجیه نکردم و نمی کنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پس کو خونه تکونیت؟!

کیمیا 1389/12/17 ساعت 00:58 http://rayehe84.blogfa.com

سلام سمیرای گلم
آپم خوشحال میشم ببینمت

سلام
سه تا آپ عقب هستم و یه کم بهم برخورد که چرا زودتر خبرم نکردید
در هر صورت متشکرم که خبرم کردید
در صورتیکه دوست داشتید واسه دوستی بیشتر همدیگر رو بلینکیم

لینک شدید ...
با افتخار ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد