دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

عشق ... نه ...LOVE!!

 

به نامش  

تلق ...تولوق ...تلق ...تولوق ... 

من  با این صدا عاشق می شوم ...  

تلق ...تولوق ...تلق ...تولوق ... این یعنی :دوستم داری!  

تلق ...تولوق ...تلق ...تولوق ... این یعنی :دوستت دارم ! 

من قلبم را برایت ایمیل می کنم ! 

و تو توی چت ها چقدر قشنگ لبخند هایت را می نویسی ! 

من با تو بهار می شوم ! وتو هی از این شکلک ها می فرستی ! 

و من ذوق دیدنت را تایپ می کنم ! 

همین طوری شده ای تمام دنیایم !  

دنیایی به وسعت شبکه ی جهانی اینترنت! 

من پشت همین کامپیوتر کوه می کنم برایت ، سر به بیابان می گذارم ! 

من نمی دانم دوستت دارم یا نه !فقط این را می دانم : 

i love u!  

تلق ...تولوق ...تلق ...تولوق ... 

من  با این صدا عاشق می شوم ...  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
جوجه دکتر 1389/12/17 ساعت 12:16

جالب بود.بهتر بود می گفتی:تالاپ تولوپ تالاپ تولوپ!!!!!

مرسی!
منظورم تلق تولوقه کیبرده!!!

کیمیا 1389/12/17 ساعت 19:30 http://rayehe84.blogfa.com

آخی الهیخیلی ناز بود!
خوشم میاد از مطالبت خیلی راحتم باهاش!
مرسی اومدی
راسی تا یادم نرفته بگم دوستت دارم

اینخده خجالت می کشم می شم این شلکی :
منم به اندازه ی دل خودت که یه آسمونه دوست دارم

antiaf 1389/12/17 ساعت 22:59 http://www.antidaf.blogfa.com

سلام ممنون از نظر زیبات . امشب آپ میشه وبلاگ خوش حال میشم دوباره هم بیای

باشد می آییم !!
راستی در مورد پستها هم نظر بدی بیشتر تر خوشحال می شم !!

مدتی است نشسته ام تا برایم بنویسی تا بخوانم جواب دوست داشتنم را ولی . . .
تلفن زنگ می زند معلوم نیست چقدر وقته که من dc شدم . . .

ممنونم که اینجوری نظر مذاری در مورد پستها خیلی جالبن !!!

antiaf 1389/12/18 ساعت 12:25 http://www.antidaf.blogfa.com

ممنون از لینکت من هم شما رو لینکیدم

سلام

اومدم بگم

من چند وقته لینکت کردم...ولی هنوز از لینک کردن شما خبری نیست/...........شوخی کردم........ناراحت نشیا
من لینکت کرده بودم ژاکش کردم.......شما هم لینکن نکن.مرسی

کیمیا 1389/12/19 ساعت 20:08

چشم آجی گلم

آپ گنده واست میزارم فقط دعا کن حالم بهتر شه!

حتما حتما

دعا ...دعا ...دعا.

کیمیا 1389/12/19 ساعت 22:35

ببشخید سمیرا جون
تازه دیدم لینکم کردی!
کی بهتر از تو واسه لینک کردن
بگو به چه اسمی بلینکمت؟
چند تا از لینکامو حذفیدم چند تای دیگرو هم می خوام حذف کنم چون هیچی و رعایت نمی کنند
تا تو رو دارم غم ندارم!بیا بگو

مریم 1389/12/20 ساعت 12:26 http://delvapas.blogfa.com

سلام ... ممنون عزیزم .... لطف داری ..

سلام

منظور خاصی نداشتم.اصلا منظوری نداشتم.........امیدوارم سبز سالم باشی

روزگار به کام.....یا حق!!!!!

سلام
من هم همونی که شما گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد