دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر بهار

به نامش...

 

من از تعلق کلمات می گویم ...

از سبکباری باران ...از غزل های حافظ که غرق می شوم در خیال انگیزی رویاهاشان ...

تو می گویی چقدر هوا سرد است ...این باران لعنتی کی تمام می شود ...و هی تند تند روزنامه را ورق می زنی ...

من از عریانی پاییز به وجد میایم و تو با قشنگترین !کلمات توصیفش می کنی ...این فصل مضخرف کذایی!!

و من و تمام ذوق هایم می شکنیم...

آخ ! که چقدر پابندت شدم دختر بهار !

به خدا می ترسم روزی باران های گاه و بی گاهت کار دست دلم بدهد...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
کیمیا 1389/12/23 ساعت 14:50 http://rayehe84.blogfa.com

اول

مرررررررررررررررررررررررررررسی!

کیمیا 1389/12/23 ساعت 14:53

نگو...
از دیشب داره اینجا بارون میاد اونم چه بارونی

راسش امروز که زیر بارون کلی پیاده روی کردم و جات خالی قشنگ خیس شدم دیدم خدا یه لطفی به این آقایون کرده و یه توفیق اجباری شد واسشون که این ماشین هاشون کمی تمیز شه سر عیدی

سمیرا

ممنون اومدی عزیز
خوش به حالتون می ری زیر بارون...
آره بابا خدا همیشه به آقایون خیلی لطف می کنه..

mohsen 1389/12/23 ساعت 16:35 http://parto.blogsky.com

سلام متشکرم که به وبلاکم امدى‏!عاشقانه زیبایى بود،هوا هواى دو نفره اى،موفق باشى.

امیر 1389/12/23 ساعت 20:50 http://www.amirana.blogsky.com

سلام

کارت حرف نداره

خوشحال می شم به وبلاگ من هم سری بزنی
با تبادل لینک هم موافقم

سلاممممممممممممممممممممممممممممم

ممنون شرمنده کردی که بالاخره لینکم فرمودی

سپاسگزارم

سلام ...

چه آپ خوشگلی !!!!

میسی!

مهسا 1390/01/17 ساعت 12:55

ما به جرم متولد شدن در پائیز
مثل تن پوش درختان خیابان زردیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد