دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

شاید دوباره در آغوشم بگیری...

خداوندا !می دانم که دوستم داشتی و مرا آفریدی...

کاش یادم بیاید آن زمانی را که در آغوشم گرفتی و زیر گوشم زمزمه کردی :اینجا دنیاست...وقت رفتن است ...و من بهت زده تورا می نگریستم ...

"کجا بروم از اینجا بهتر ؟از آغوش تو آرامش بخش تر ؟ و تو دوباره لبخند زدی و گفتی :بنده من هر زمان که مرا یاد کنی تو را در آغوش خواهم گرفت...و من داشتم با خود می گفتم :مگر می شود بود و به یاد تو نبود! بودن با یاد تو معنا می گیرد ...که دستهایم را رها کردی ...من ملتمسانه تو را می نگریستم و تو زنجیری از نور را که درست در دستانت بود نشانم دادی و لبخند زدی ...سر دیگرش درست به سمت چپ قفسه سینه ام وصل بود ...

دست هایم رها شد و من به دنیا آمدم...چقدر سخت بود ...می گریستم و فقط

آغوش کسی از جنس تو کمی بی تابی ام را التیام بخشید .

کاش دوباره یادم بیاید تمام آن لحظه هارا ...شاید به شوق تجربه ی دوباره ی نگاهت ، بودن و انسان بودن را تمرین کنیم ...

                                                                         شاید دوباره در آغوشم بگیری...



نظرات 6 + ارسال نظر

مرسی آبجی نمونه ای [گل]

شما هم یه دونه ای ٍاونم برا نمونه ای!



بسی نسبت به خداحسودیمان شد...

سلام
مناجات کوتاه وزیبایی بود...باشدکه درتمامی لحظات سرشاراز اوباشیم
--------------------------
-چه شگفت انگیزی
باروسری ولت....
برایم بگو:
شب ها که حرف می زنی،
باگل های پتو؟
ازتوچه پنهان
ملافه رادور دهانشان پیچیدم!
حسودم دیگر.....

سلام زیبا بود ...
حسود!!

شاید !!!

سلام مرسی که اومدین ...
چه نالاحت!!

مهسا 1390/01/21 ساعت 20:23

و من هنوز از عطر وجودش مدهوشم...

زهرا 1390/01/21 ساعت 20:28

خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم!
تو ای والاترین مهمان دنیایم!
بدان آغوش من باز است.
شروع کن یک قدم با تو تمام گامهای مانده اش با من...

[ بدون نام ] 1390/01/26 ساعت 01:16

او هر روز مرا در آغوش میگیرد اما آنقدر کلافه در این دنیا میچرخیم
که یادمان رفته اگر آغوش امن او نبود........
خیلی قشنگ بود دوست دارم

سلام خوشمل من دیگه اسمتو ننویسی هم می فهمم تویی عزیز
دلم واست شده یه ذره ...دعا می کنم لحظه ها اینقدر بدون تا برسن به تو
می بوسمت از همین دور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد