دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

هوای دلت...

به نامش ...


قبل از اینکه تمام رویایت آوار شود روی سرم برگرد...

آهای با تو ام ! دخترکی که روی زمین نمناک دلتنگی هایم قدم میزنی!

بیا برگرد و حداقل اندوهم را پس بده...

باشد !دوباره من جور آب و هوای دلت را می کشم ...


                                              "حوای من ،هوایی شده بود فقط..."

نظرات 9 + ارسال نظر


زیبابود...وپایان بندی خوبی داشت.
باکمی تغییروتحول می تواندسپید جالبی شود

سلام
گفتم که باستی ازت امضاء بگیرم...اینم مدرک چندم...

روزگارت آفتابی

اینخده خجالت می کشم میشم این شلکی..
شاگردی میکنیم در حضورتون ...

دختر حوا٬ آبجی سمیرا٬ انگار دلت تنگه ؟!

دلم تنگ نیست...
دلم را گم کرده ام
ندیدینش؟

کیمیا 1389/12/27 ساعت 11:18 http://rayehe84.blogfa.com

سلام عزیز دلم
خیلی ناز بود!قربون دلت برم
منم هوائی شدم سمیرا بدجوری

بیا با هم بریم دنبال دنیای تنهائی و دلتنگیه خودمون تا هم و داریم تهنا نباشیم

سلام عزیزم ...
آره بیا بریم ...
من ...دلم غصه اش اومده این آخر سالی...
مواظب هوای دلت باش حوا

من از این مدل شعرا هیچی نمیفهمم!
پس در نهایت شرمندگی فقط میتونم بگم، قشنگ بود!

مرسی ...

ره گذر 1389/12/27 ساعت 18:30 http://ANDARUNI.BLOGSKY.COM

قشنگ بود. خوب هوای دلت را نوشتی.حوا!

کیمیا 1389/12/27 ساعت 21:04



گفتم یه سر بزنم ببینم تو خونه کم و کسری نداریم
داشتیم خبرم کن

بنده! 1389/12/27 ساعت 23:29 http://m-ae.persianblog.ir

سلام
عیدتون مبارک... التماس دعا...!

کیمیا 1389/12/28 ساعت 15:14

سلام.
با آخرین پستم در89 سال به روز هستم وخوشحال میشم میزبان شما دوست عزیزوگرامی باشم.

با کمال میل عزیزم...

کیمیا 1389/12/29 ساعت 08:53

سلام سمیرا جون.به صورت کاملا خصوصی اول صبح اومدم تا سال نو رو بهت بتبریکم
عزیزم امیدوارم سالی خوش مملو از آرامش اتفاقهای ناب شادیهای پابرجا داشته باشی
خدا عیدی های گنده گنده بهت بده!
خیلی خوشحالم که سال ۸۹اگر واسم زیاد خاطره انگیز نبود اما اینقد خوب بود که تو دوست خوبمو از توش کشیدم بیرونخوشحالم که از لابه لای این wwwها از توی این دنیای مجازی یه دوست حقیقی پیدا کردم.امیدوارم همیشه دوستهای خوبی بمونیم .
منم مثل خودت دختر حوام و دختر همه ی عاشقانه های روی زمین....
دوستت دارم به وسعت بهشتی که خدا به آدم وعده داد
من و فراموش نکن در لحظه ی تحویل سال!فراموش نکن که به خدای قلبهای عاشق بگی که هوای من و مثل همیشه داشته باشه چون هیچ کی جز خودش نمیدونه که چقدر محتاجشم
بیا هوای دلامونو داشته باشیم که چه هوائی خوشتر از اون...
از صمیم قلب میگم به امید دیدار

یه عالمه خجالت کشیدم هوینجوری..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد