دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

...(همان سه نقطه خوب است هر چه می خواهی بگذار!)

به نام خدای بهار...

می خواهم آخرین نوشته را در سال 89 بنویسم این آخرین ها همیشه دلتنگم می کند ...

چه آسان می گذرد روزها ...همان اصطلاح همیشگی خوب است ،برق، باد...

روزها می گذرند مثل قطرات باران که روی زمین می ریزند ، عمر را می شویند و

من هی شسته می شم...

خدای من!برای تمام لبخند هایت که زندگی ام را رنگین کمانی کرده ، برای تمام اخم هایت که مرا گاهی یاد خودم می اندازد...به خاطر هر چه دادی و ندادی ...هر چه خواستی و نخواستی ...هر چه بودم و هر چه هستم ...

                                                                     ممنونم...

خدایا !

مواظب دلم ...

             اشک هایم ...

                                 سجاده ام ...

                                                        باش...


سال نو مبارک...

                     امیدوارم سالی پر از سلامتی و شادی برای همه باشه..

نظرات 11 + ارسال نظر
کیمیا 1389/12/29 ساعت 11:30

ای بابا بازم من اول

دست خودم نیس دیگه مغرور شدم

ای بابا
کیمیای خودمه دیگه ...

کیمیا 1389/12/29 ساعت 11:32

خدایا مواظب دلم باش!
دعای به جا و درستی کردی!تنها خداست که میتونه محکم دلتو بچسبه که یه وقت نشکنه!که اگه شکست تو دستهای اون باشه تا خودش به بهترین نحو درسش کنه که قادر متعاله

البته خودمونم باید مواظبش باشیم
خیلی هوایی نشه وا....


مناجات زیبایی بود...دل،اشک وسجاده، همه اش همین است ودرواقع یکی انداگه خوب نگاه کنیم.

سلام
امیدوارم امسال سال خوبی باشه واست،پرازشادی وپیروزی
====================
به دیدن توخوبکنم کورشم....

حمید 1390/01/04 ساعت 07:05

سلام سمیرا خانم من اتفاقی داشتم نظرات یکی از رفیقامو خوندم و اومدم تو سایتت.دمت گرم ایول خیلی قشنگ نوشتی موفق و موید باشی.
سال نوت مبارک

سلام
مرسی ...

غریبه 1390/01/04 ساعت 22:54

سلام

راستش از اون لحظه ای که سال تحویل شده یه چند باری اومدم عیدو بهت تبریک بگم.ولی نتونستم.نمیدونم چرا تو دنیای مجازی دارم به شخصیت هایی که ندیده ونشناخته یه جواریی حساس میشم توقع دارم همه دوسم داته باشن......آخر حماقته..میدونم....دوست خوب من....مشخصاتمو برات نمینویسم...چراکه بر این باورم هنوز میشه گفت دل به دل راه داره یانه!!!میخوام این جمله رو لمسش کنم...پس خودت حدس بزن من کی هستم؟؟/

اگه منو شناختی بهم سر بزن وبگو اگر هم نه....تو همین وب لاگ خودت زیر کامنم حرفتو بذار...عیدتم مبارک

عید شمام مبارک ...
دیگه واقعا سایتون سنگین شده
فک کنم
....

خدایا
مراقب
دلم
باش...
.
.
.
بی نهایت زیبا بود سمیرا جان...

میسی

غریبه 1390/01/07 ساعت 05:18

سلام


میدونستم دیگه غلط است که میگن دل به دل راه داره
ولی من ول کن نبودم....مقصر نبودم..فقط شک داشتم
ولی حالا فهمیدم راسته دل به دل راه نداره....امیدوارم هیچ وقت ناامید نباشی....خدانگهدارتون

سلام

خوبی...........................!!!!امیدوارم خوب باشی....


دیدم فرصت کمه نخواستم کسی ازم دلگیر باشه
موفق باشی

سلام فرصت کم نیست خوشحالم دیدمت ..دلگیر نبودم ازت

علی رضا_رهگذر 1390/01/16 ساعت 18:45

ممنونم که اومدید

مرسی

موفق وسر بلند باشید

میسی ...وظیفه بود

مهسا 1390/01/17 ساعت 13:08

خدایا!
به امید تو
به عشق تو
با یاد تو
و در راه تو قدم می ذاریم
به امید اینکه کمکمون کنی و تنهامون نذاری

پس

نا امیدمون نکن...

سلام
خدا هیچ وقت بنده هاشو نا امید نمی کنه...

روز آخــــر ..

آن روز ، آخــرین دیـدار

کـه زیـر بـارش بـاران

بـارانـی ات را چـتر مـن کــردی

گـفتی : بـاز مـی گـردی

و حـال، از آخـرین وعـده دیــدار

یـک پـایــیز غـم انـگیز

و یـک دور زمـستان

گـذشته اسـت

و تـو هـنوز نیامــده ای ...

سلام
زیبا بود و عاشقانه



دلگیری از من ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد