دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...


به نامش

ماهی قرمز توی تنگ بلور هی تکان تکان می خورد

                        و دلم یک جوری می شود

                                     همه چیز مرتب است

همه را با وسواس تمام چیده ام ، تکانده ام ...

اما هنوز یک جای کار می لنگد...

........................   .... بووووووووووووووووووووووووووم........................................................

                                   آغاز سال یکهزارو سیصدو نود

دلم لرزید...

                  باز جای اصلی جا ماند...

نظرات 24 + ارسال نظر
کیمیا 1389/12/29 ساعت 11:25

اول

بللللللللللللللللللللللللللللله!!!

کیمیا 1389/12/29 ساعت 11:27

یعنی چی عزیزم؟یعنی دلت و جا گذاشتی

بووووووووووووووووووووووووم

خیلی خوشگل بید گلم

یه چیزی تو همون مایه ها

دلم هر لحظه داره میلرزه ! نمیدونم چیکارش کنم !

سلام آبجی سمیرای گل ...

امیدوارم یه سال خیلی خیلی خیلی ... خوب و موفق رو شروع کنی . تو هم مواظب دلت باش. پیداش کردی خبرم کن.

عیدت مبارک .

دل ....................
نمی دونم...............
این شمایی که گریت اومده ینی ؟؟؟

اون عکس پایینیه خیلی قشنگه:))))

مرسییییی

مرسی شمام...

اگه امشب تخت بگیری بخوابی،دیگه دلت نمیلرزه!!!!!!!
عیدت مبارک،دعا هم یادت نره گلم.

سلام و علیک خانم دکتر عید شما هم مبارک.........
خوابمان نبرد چی ...
دست خودمان نیست... خودش هی رو ویبره است...


عزیزم این که دیگه فکرکردن نداه..خب اون جای خالیِ منه ...

سلام
احساس زیبایی بود

اون که بله (خدای اعتماد به نفس هم که تشریف دارین...)

مرسی آبجی لطف داری

کیمیا 1390/01/01 ساعت 15:55

سلام سمیرا جون.
آره یهو افتادیم تو 90
من یجوریم انگار جای 89واسم خالیه!
1سال باهاش زندگی کردم!
باهاش خندیدم گریه کردم

می خوام با معرفت باشم و خیلی چیزهائی رو که تو 89بدس آوردم فراموش نکنم



ای بابااینهمه واست آرزوهای خوب کردم ...میشه اینقد خساست به خرج ندی و یه آرزوی خوبم واسه ماکنی...

سلام

بادبادک هاراکه هواکردم
دلم هوایی شد....

سلام عیدتون مبارک
آرزوی خوب.......
آرزوی خوب................
آرزوی خوب.........................
آرزوی خوب...................................
اینهمه آرزو کردم واست
مواظب دلت باش ...
مرد زمینی ...

سلام آبجی سمیرای گل ...

خوش اومدی سر زدی. قربون دلت . ایشالا هیچوقت تنگ نشه .

میسی...


اینجوری که فهمیدم شما مذهبی هستین...پس من بعدبه جای واژه ی نامانوس دخترخانم بهتون *حاج خانم* می گم.
اینجوری بهترشد....خب حاج خانم شمارمو می دم واسه
نمازشب منم بیدارکنین....

سلام

(یه شوخی بودامیدوارم سوء تفاوتی پیش نیاد)
خوبه آدمی به چیزی معتقدباشه تااینکه به هیچی معتقدنباشه...
ودرضمن ازآرزوهای خوبت ممنون

بله حاج آقا...
ایشالا هیچ وقت نماز شبتون قضا نشه...
ببببببببببببببللللللللللللللللللللللللله

یک جای کار که نه
تمام کار می لنگد!!!

سلام مرسی
دلکه بلنگه
...
ینی همه چیز!!!

سلام
مرسی که سر زدید باز هم بیایید و سر بزنید
سال شما هم مبارک

باشه شمام بیان...

بنده! 1390/01/06 ساعت 15:14 http://m-ae.persianblog.ir

الا بذکر الله تطمئن القلوب...؟!
سلام دوست عزیز
شرمنده انقد دیر جواب می دم!!
ممنون از شما و عیدتون هم مبارک! لینک هم شدید!
بازم سر بزنید به ما، التماس دعا...!

سلام
خواهش میشه...

کیمیا 1390/01/06 ساعت 20:20

سلام.
با اولین پستم در سال جدید منتظرتم بیا

سلام میس بهار ...

خوبی؟ مرسی که اومدین. شما چرا آپ نکردی؟ ببخشید منم گیر بودم. مهمون میاد مهمون میره . از این کارا دیگه.

سلام
مهمونی که خوبه
به همین شدت...


توکه یک گوشه چشمت غم عالم ببرد
حیف باشدکه توباشی ومراغم ببرد

سلام

خوبی آیا؟

خوبم بهار است
چون...



قطار می رود
تو میروی
تمام ایستگاه می رود
ومن چقدرساده ام که سالهای سال
درانتظارتو
کناراین قطار رفته مانده ام
وهمچنان به نرده ها....

سلام

کنار این قطار رفته زیبا بود ...
احساس خوبی بود
سلام


چقد ازت بدم میاد...
دروغ ۱۳
سلام

سلام
باز هم مرسی که امدی
ممنون

سلام ...

سلام به روی ماهتون ...

با سلام


ممنون از اینکه به وبلاگ خودتون سر زدین باز هم بیان


منتظرتون هستیم


در پناه حق یا علی

با سلام مجدد


من از نظراتتون خیلی خوشحال شدم و اینکه اگه دوست دارین خوشحال میشم که با هم در مورد حجاب»و زن و چادر حرف بزنیم راستی ممنون میشم که آدرس ایمیلمو اد کنید تا بیشتر با هم حرف بزنیم

akbary.moslem@yahoo.com

ممنون موفق وسالم باشین.
یا علی

راستی آبجی با تبادل لینک موافقی؟

سلام
شکا لینک شدید با افتخار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد