دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

باران...

 

 

به نامش...  

خوبی باران این است که اشک هایت میان  

                                     هق هق آسمان گم می شود...

نظرات 9 + ارسال نظر
م.اکبری 1390/01/16 ساعت 10:23

با سلام

اگه منظورتون این تیتر بود که بعضی ها آنقدر پستند که حتی ارزش دشنام هم ندارند


باید بگم که همین الان اگه یک نگاه بندازید به اطراف خودتون متوجه می شوید که معنی چیه
خیلی ساده و خیلی پر معنی

در ضمن این از جملات دکتر شریعتی می باشد.


موفق باشین در پناه حق.

سلام ...
من متوجه شدم منظورتونو اما با متن یه جورایی نمی خوند...شایدم من دارم اشتباه می کنم ...

کیمیا 1390/01/16 ساعت 15:13

چه خوگشل
من عاشق بارونم میمیرم واسش

قشنگ تر از این متن،سلیقه توئه!
ترکوندی بابا!خیلی انتخاب عالی ای کردی.

مرسی اینخده خجالت کشیدیم شدیم این شلکی...


یک نفرآمدوبرپنجره ام گل مالید
من ولی منتظربارانم....

سلام
باران...چه خوب گفتی دخترجان....باران ....حس قشنگی است
---------------------------------
چترعطرباران را می برد....

آره چتر اختراع خوبی نیست...
راستی این دختر جان که گفتی ما بودیم ...

سلام خانم دکتر ...

باران خوبی های زیادی داره. امروز اینجا بارون بود. خیلی لذت میبرم از بارون. از متن تو هم لذت بردم.

مثل باران زیبا باشی.

سلام داداشی این خانوم دکتره کیه
ما دچار بحران هویت می شویم ...
نگران نیستید...؟

مهسا 1390/01/17 ساعت 13:26

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی
شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی
آه باران
من سراپای وجودم آتش است
پس بزن باران
بزن
شاید تو خاموشم کنی...

سلام
خیلی با حاله آپتو دوس دارم اگه اجازه بدی لینکت کنم
قبلش بگو با چه اسمی لینکت کنم خن



این مرد...
جهانی راتصورمیکند
که درآنجا
هیچ کس دلتنگ نیست
هیچ کس قربانی نمی شود،
وهیچ کس غریب نیست.... -رابرت هایدن-
--------------------------
سلام...اومدم ازاین وراگذری...

سلام شرمنده که این قد دیر بهت سر زدم پست خیلی قشنگی گذاشتی
آپ کردم خوشحال میشم با قدوم سبزت وبلاگ من رو هم بهاری کنی[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد