دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

...

 

 

به نامش... 

 

حوا دیگر از سیب چیدن خسته شده ... 

                                     آدم نای گشتن ندارد... 

انسان بودن درد دارد چون...                          

نظرات 5 + ارسال نظر
کیمیا 1390/01/19 ساعت 22:44

اول

سلام خوشمل من

کیمیا 1390/01/19 ساعت 22:48

سلام عزیزم.
واقعا دیگه مامانم نمیتونه این همه سیب بچینه یه میوه ی دیگه

بی شوخی !انسان بودن وحشتناک درد داره!
مثل حرف دکتر شریعتی:چه زجری میکشد انسان که انسان است از احساس سرشار است

عزیزم چند وقته به خیلی ها سر نزدم الانم فقط به تو سر زدم تو رو نمیتونم معطل کنم گلم
واسم دعا کن خیلی محتاجم

مرسی گلم
خوبی اصلن؟

ولی ارزشمنده...فرق انسان وآدم همینه دیگه. باهمه ی سختیهاش ارزشش رو داره رفیق...

خوشابه حال کسی که جوجه کبوتربه دنیامیادوعقاب میمیره
وبداحال کسی که کره اسب بدنیامیادوالاغ میمیره-دکترسروش-

سلام عزیزم ....خوبی آیا؟
-------------------------------------
کارل مارکس: تو یک بارمتولدمی شوی ،هرگونه که می خواهی زندگی کن.

خوبم رفیق
مرسی
بهار است چون
تمرین میکنم ...

چون چی ؟

گذاشتی خودمون حدس بزنیم ؟!

سلام ...

سلام داداش گلم ...
نه چون درد داره دیگه ...

زهرا 1390/01/22 ساعت 19:23

درد از دلبستگی های دنیایی جدا و به من نزدیکترت می کند...
سلام قشنگم با اینکه هر روز می بینمت اما حس میکنم اینطوری راحت تر باهات حرف میزنم...
غیر طبیعیه نه؟؟؟؟

دوست دارم یه عالمه منم اینجوری راحت ترم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد