دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دلم نمی آید

 

به نامش ... 

این بهار هم فصل عجیبی ست ... عجیب دلم را بازیچه کرده ...  

دلم نمی آید بد باشم  

دلم نمی آید به تمام احساس طبیعت بی تفاوت باشم  

گر چه هیچ فصلی به پاییز نمی رسد در عشق بازی ...اما ، 

دلم نمی اید گریه نکنم  

دلم نمی آید عاشق نباشم  

دلم نمی آید بی  بهانه نخندم    

دلم نمی آید آدم نباشم ...  

با این باران های گاه و بی گاهش چقدر شبیه تو شده و  چقدر مرا یاد تو می اندازد  

دلم عجیب بهانه  ات را می گیرد ...

 

 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
کیمیا 1390/01/19 ساعت 22:49

بازم اول

بازم خوشمل من اوله

کیمیا 1390/01/19 ساعت 22:53

دلم نمی آید دلتنگ نشوم
دلم نمی آید بهانه ات را نگیرم
دلم نمی آید برای لحظه ای چشمانم را نبندم و تو را با تمام وجود در کنارم حس نکنم....
از خودم بید!تقدیم به تو

زیباست لحظه ای که تو را با چشمان بسته میبینم حتی نگاه هم فاصله ای میانمان نیست...!!!

مرسی ازت
دلم نمی آ یدبهانه ات رانگیرم...


بدنباش خب....
بی تفاوت هم نباش...
پاییز...فصل شاعراست...من اما،تابستان رادوست دارم
گریه هم بکن....گریه سهم دل تنگه...
عاشق...عشق...معشوق...
.
.

خوب بدم دیگه
ناشکرم ینی ؟

آبجی٬ از من میشنوی هر کاری عشقته همون کارو بکن.

خیلی موافقم باهاتون...

م.ک 1390/01/20 ساعت 02:25

یه کامنت برات تو مطلب باران گذاشتم ولی ندیدمش چراشو نمیدونم ..............

سلام
من هم نمی دونم ...
راستی مرسی سرزدی

جوجه دکتر 1390/01/20 ساعت 09:35

من نمیدونم مشکل از منه یا از فصل بهار!آخه همیشه تو این فصل شدیدا دچار افسردگی و ناامیدی و غیره میشم.درست مثل همین الان!

باسلام

ممنون ازاینکه ما رو لینک کردین

من قبلا شما رو لینک کرده بودم و بعضی لینک هام نمی دونم چرا حذف شدند

اما دوباره با افتخار شما رو لینک کردم.

ممنون موفق باشین.یـــــــــا علـــــــــــــی

دلم عجیب بهانه ات را می گیرد - عجیب - عجیب

آههههههههههههه - خدای من

سری به من بزن آپم

فرشته 1390/01/20 ساعت 19:07

حالا توی بهار افسرده که میشیم هیچ خواب هم زیاد میشه!!!چرا؟!!!!کلن از بهار بدم میاد به خاطر موقعیت زمانیش !!!به خصوص که اگه دانش آموز یا دانشجو باشی بعد از عید فول استرس میشی

[ بدون نام ] 1390/01/20 ساعت 20:05 http:// mah-e-tanha

سلام سمیرا جون خیلی قشنگ بودن مخصوصا وقتی خدا بخواد مواظب سجاده آدما باشه دلو واست تنگ شده دوست دارم

سلام فرشته ی من اسمتو چرا نذاشتی اینخده دلم واست تنگیده

کیمیا 1390/01/21 ساعت 08:20

سلام بر سمیرای خودم
آپم گلم بیا

باشد می آییم

سلام
مرسی که سر زدید

سلام مرسی

سلام ...

سلام خوفی داداشی
میام خونتون الان الان

م.ک 1390/01/22 ساعت 03:34

میس بهار توجه : (بزرگی گفت اگه میخوای از چیزی رو محکوم کنی اونو محکوم نکن بلکه ازش بعد دفاع کن کاری که تو الان کردی )
1 روزبه موبد زرتشتی بود.
2. صد تا دویست میلیون شیعه داریم 1 میلیارد اندی سنی
3. 80 فرقه تو شیعه هست 4 فرقه تو سنی ها
4. من مسیحی رو هم قبول ندارم
5. 1 میلیارذ سنی همه غدیرو قبول دارن با تفسیر خودشون
6. عامل شکل گیری شیعه ایرانیا بودن چون نمیخواستن دین عربارو گسترش بدن
7.هر کسی دینه خودشو قبول داره ولی تعریف واقعی دین از دید من اینه
دین: ذهنیتی است برای پناه بردن و فرار از واقعیتهای زندگی
البته امروزه که کل دکانی شده برای کاسبی
موفق و پیروز

مرسی از توجهتون ...
ششمی رو خیلی قبول ندارم هاّ
قضیه روزبه چیه من نمی دونم...

سلام
فکر می کنم دیروز هم شما با اسم زهرا امدید به وب من - درسته؟
شما به اسم میس بهار هم می آیید و اسمتون اینجا سمیراست - درسته؟
راستی می دونی بیرجند آب و هواش چطوریه؟

فکر کاملا اشتباهی کردید ...
آب و ها خوبه سلام می رسونه

زهرا 1390/01/22 ساعت 12:45

برایت بهارانی را آرزو دارم که شکوفه هایش پاسخگو باشد تگرگ را....
سمیرا دلم خیلی گرفته

خدا نکنه دل خوشملت گرفته باشه عزیز...

تو که باز به اسم دیگه ایی امدی؟!!!
من کاری ندارم مهم نیست فقط نمی دونم چرا یه بار زهرا می شی یه بار سمیرا و بار دیگه میس بهار!!!
میخواهی منو امتحان کنی؟!!!
ضمنا از آب و هوای بیرجند و دانشگاهش چیزی نگفتی به من!!!

راستی چرا اینجا پیام خصوصی نداره! ای بابا

چه دلیلی داره شما رو امتحان کنم ؟؟؟
به حق چیزای ندیده و نشنیده
والا...
هر جور راحتی داداش

[ بدون نام ] 1390/01/22 ساعت 22:45

از پاسخ من معلمان آشفتند
از حنجره شان هرچه درآمد گفتند
اما به خدا هنوز هم معتقدم
از جاذبه ی تو سیب ها می افتند
سمیرا خیلی دلتنگم

سلام الان گریت اومده ینی راستی چرا اسمتو ننوشتی ؟؟؟
من شدیدا نیاز به شفاف سازی دارم ها...

سلام میس بهار خانم گل ...

سلام داداش پیمان
خوبین ؟

سلام
خوب نمی دونم چی باید بگم
ببخشید جسارت و توهین منو
نمی خواستم شما رو ناراحت کنم
واسه این گیر دادم به بیرجند که داری از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند واسم پیام میدی و زهرا خانم هم از همون جا داره پیام میده واسه همین گفتم هر دوی شما یک نفر هستید ولی اگه دونفر هستید ببخشید - باز هم تشریف بیاوردید به زهرا خانم هم سلام من رو برسونید و بفرمایید که ایشون هم تشریف بیاورند من خوشحال میشم مرسی.
ضمنا کمتر بیایید نت این به جای درس خوندن شماست!!!

این هم آدرس اینترنتی دانشگاه شما:
http://www.bums.ac.ir/main/

سلام
خوب که چی الان آدرس و نوشتی که چیو ثابت کنی ؟؟؟
شما پسرا موجودات عجیبی هستید ها؟
من نمره الفم شما غصه نخور
من خودم صابخونه ام تشریفمم می یارم اگه تونستی بیرونم کن...


درگرمی بازارجهان یخ بستیم
دل درگروٍ جهان برزخ بستیم

چون دست بدامان شماهانرسید
درپای ضریح هرکسی نخ بستیم/
--------------------------------------------
سلام خانم دکتر(خب یه جورایی دیگه)

یه سوال تخصصی داشتم...واسه ی دردعشق چی تجویز میکنین؟ودرضمن سردی ام شده...چای روبانبات داغ بخورم یاقندپهلو؟؟؟؟

سلام
وا
چرا اسم وبت عوض شد ؟
دلتنگ شدی مرد زمین ؟
---------------------------------------
شعر بانمکی بود
---------------------------------------------------
ایی درد عشق که گفتی ینی چه؟
شما کمتر عاشق شو
چه معنی داره
والا ؟
----------------------------------------------------------------------
شما اصلن چایی نخور باشه ؟

با سلام

به خدا اینقدر خوشحال شدم که نگو و نپرس ..........

سوالاتت خیلی منطقی و حساب شده است.

خوب آبجی میتونی بیان یاهو با هم حرف بزنیم

آدرس ایمیل منم akbary.moslem@yahoo.com
می باشد اگه هم که نمی تونید بیان یاهو یا واستون مشکل داره می تونید تو وبلاگ بگین که تا من یه پست بذارم
در ضمن در این اسلام که پیامبرش معصوم است و هیچ اشتباهی نکرده و سخنی هم که اشتباه باشه نفرمودن مطمئن باشین واسه سالتون جواب منطقی هست.

ممنون موفق باشین.

راستی از اینکه خواننده ی تقریباً دائم ما شدین خداوکیل بسیار مسرورم

در پناه حق.یــــــــا زهــــــــــــرا

ره گذر 1390/01/24 ساعت 20:37 http://andaruni.blogsky.com

عجیب است نه به عجیبی بهانه گیریهای گاه وبی گاه دلهایمان.


توراکه می بینم مکث می کنم،مثل ویرگول

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد