دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

...

 

 

من دلتنگ می شوم گاهی
و با خودم فکر می کنم
آیا می شود همه چیز را با چسب دوقلو چسباند ...؟!
من مثل بچه های خنگ ...

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا 1390/01/25 ساعت 22:42

سلام عزیزم من اول

سلام عزیز
آره شما همیشه اولی ...

زهرا 1390/01/25 ساعت 22:47

دعا کردم که تنها مال من شی
توتعبیر قشنگ فال من شی
دعا کردم بدونی چشم به راتم
هنوز دلبسته ی بغض صداتم
اگه بازم دلت با دیگرونه
چشات دنبال از ما بهترونه
بذار با یاد تو دلخوش بمونم
فقط دلتنگیات با من بمونه

میسی ناز بود


چرااینهمه غمگین؟
موضوع چیه؟بیان کن شایدبتونم کمکت کنم.....

سلام
هیچ مرد زمین
همین بهانه ها که پابند زمینم کرده اند زمین گیرم کرده اند ...

سلام سمیرا خانم ...

کاشکی میشد همه چیزو با چسب دوقلو چسبوند مخصوصا دل شکسته رو ... !!

ضمنا شما اصلا هم خنگ نیستی .

کیمیا 1390/01/27 ساعت 11:03

سلام.
نمیدونم عزیزم اما فکر میکنم نشه همه چیو با چسب دو قلو چسبوند اما یه چسب میشناسم که کیفیتش خیلی خوبه و سازندش میتونه کمکون نه...
وقتی چیزی بشکنه که چسبوندنش خیلی سخته...خدا میاد و با چسب عشق و محبتش واسمون میچسبونه این و مطمئنم

واسه چی نشه تو قلب بزرگت همه چی رو میشه به هم بچسبونی به کسی هم ربطی نداره
کاملا عاقلانه اصلا به کسی چه........
اما حواست به دلای شکسته باشه که با هیچ چسبی نمیچسبه

سلام خوشملم
ینی خنگ نیستم اصلن؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد