دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

دختر حوا ؛دختر عاشقانه ها

یادمان نرود انسانیم...

نشسته ام زمان را می نگرم که می گذرد...

 

 به نامش... 

من اکنون احساس می کنم،

بر تل خاکستری از همه آتش ها و امیدها و خواستن هایم،

تنها مانده ام.

و گرداگرد زمین خلوت را می نگرم.

و اعماق آسمان ساکت را می نگرم.

و خود را می نگرم.

و در این نگریستن های همه دردناک و همه تلخ،

این سوال همواره در پیش نظرم پدیدار است،

و هر لحظه صریح تر و کوبنده تر

که تو این جا چه می کنی؟

امروز به خودم گفتم:

من احساس می کنم،

که نشسته ام زمان را می نگرم که می گذرد.

همین و همین.

                                                                                                دکتر علی شریعتی

نظرات 22 + ارسال نظر

سلام عجب حرفایی میزنه این شریعتی
من آپم

آره خوب حرفایی می زنه
عجیب آدمک بودنو به رومون میاره ...نه ؟

پیمان ۱ 1390/01/26 ساعت 21:48

سلام
هرکسی یه تقدیری داره اونایی خوشحالن و به عشق واقعیشون میرسن که واسه شون نوشته شده باشه نه واسه من که شب بخوابی صبح بلند شی و ببینی که همه چیز تموم شده و فقط تو موندی و یه سئوال بیجواب که چرا یهو همه چی بهم خورد
البته من ارزش عشق رو خیلی زیاد میدونم وهیچ موقع سعی نکردم بگم من عاشقم چون عاشق بودن لیاقت میخواد این حرفها مرحمند برام


مرسی از توجهت

منم خب 1390/01/26 ساعت 22:31

مالک کلبه ی رویا صاحب چشمای ابری حقیقت داره که با من واسه همیشه قهری؟تو بودی گفتی عزیزم نداریم با هم میونه.این جواب یه فرشته ست به خطای یه دیوونه.توی شعرا کم نوشتم برسه به دست زیبا.تو قضاوت کن عزیزم که سفر کردی تو بی ما.دلخوشیم فقط به شمع روشن تولدت بود.تونمی خواستی بمونم همشم دست خودت بود.چشای نازتو شاید از من دیوونه خسته ان.یه شب سرد زمستون.چمدون عشقو بستن.شاید از یه جاده دور رسیده واست یه مهمون.دیگه کار دست تو داده این دل خیلی پریشون.دوست دارم تموم دنیا یه شبه از هم بپاشه.اگه اون قلب نجیبت از دستم رنجیده باشه.حرف آخر اگه یک روز دوتا قسمت بشه دنیا.یه طرف تموم دنیا یه طرف فقط تو زیبا.چه قبولم کنی و چه بگی نمی پذیرم.اونقدر دیوونتم من که بازم واست میمیرم.

چه مشکوک

زیبا بود
مرسی

بهار 1390/01/26 ساعت 23:17 http://baharane115.blogfa.com

سلام
چطوری خانوم گل
خوبی خوشی ؟

خوبم
منو می شناسین ؟
ونوس خیلی اسم آشناییه ها
؟؟؟

کیمیا 1390/01/26 ساعت 23:29

سلام عجیجم خوبی

مرسی خیلی زیبا بود

هی منم بدک نیسم دیگه

امروز داشتم بهت فکر میکردم که ازت خبری نیس

به دل نگیر
دوست دارم بازم
خبری هست ازم یه عالمه

سلام مجدد آبجی سمیرای میس بهار خانم ...

دستت درد نکنه با این آپ قشنگ و خدا رحمت کنه دکتر شریعتی عزیز رو ... !!

کیمیا 1390/01/27 ساعت 11:06

راسی این و اگه خواستی پاک کن!

تو تو کلوب عضو نیستی!؟

واسه تو چرا نمیشه نظر خصوصی بدیم

خیلی قشنگ بود.
دکتر شریعتی رو خیلی دوست دارم.

آپم عزیزم.بسر

آنقدرسیرازپنجره دیدمش
که یادم رفت
پنجره ی قلبم راببندم.

سلام
مطلب دکترزیبا بود...حرف حساب...

سلام
اکشال نداره باز گذاشتیش
خودش می یاد می بندتش...

دکتر ...آدم عجیبی بود...

م.ک 1390/01/28 ساعت 22:52

سلام به رسم ادب میدونم جواب سوالو الان دادن دیره ولی خودم چون امدم ببینم جوابی گرفتم یا نه پس جواب ۲ تا سوالتو میدم :
۱روزبه همون سلمان فارسی بود منظورم
۲. برای دونستن اون قضیه کتاب دو قرن سکوت عبدالحسین زرینکوب-شیعه گری و امام زمان مسعود انصاری-تاریخ گفته نشده اسلام سیامک ستوده
علی نماد شیعه گری (آله دالفک)

سلام نه دیر نبود
مرسی از توجهت
حتما یه سر بهش میز نم
راستی سلام منو به خدات برسون م یدونم خیلی دوسش داری...

سلام ...

سلام به روی ماهتون...

سلام
یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه:
نه بهاون شوری شور نه به این بی نمکی!!!
دگیه اصلا نه شما و نه دوستانتون به من سری نمی زنید خدای نکرده اتفاقی افتاده -
برگ دوم تاریخ زندگی ام رو پیدا کردم تا داغه بیایید و بخونیدش

سلام درس داریم خب
خودتون گفتین برین سر درستون!!!
می ام شمام نه آپیدی که ما بیایم
والا!!

زهرا 1390/02/01 ساعت 12:30

زندگی قافیه ی باران است
من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند
تو بهاری و به اندازه ی باران خدا زیبایی....
سمیرا خوش بحالت
منم با خودت ببر

سمیه 1390/02/01 ساعت 18:40 http://http:/mah-e-tanha/

دوست دارم

بازم سلام ...

سلام
ممنون که سر زدید
مرسی
آفرین که به درس و مشقاتون میرسید
اگه واقعا همینطوره من راضی ام

شعر سپید رو نفهمیدم یعین چه؟
همه رو نرگس خانمی داره یا بهش دادم یا صدا ضبط کردم و بهش دادم
من جواب کدوم انتقاد رو بد دادم؟!!!

در هر صورت خیلی خیلی ممنونم از حضورت
موفق باشید

راستی با امتحانات میان ترم چیکار می کنی
انشالله همه خوب بشن

ما خیلی بچه های درس خونی هستیم ها گفتم که گفته باشم
شعر سپید دیگه ...!!!
مثلا همون ۲۰ساله ...

با سلام

من دو تا سوال خدمتتون داشتم
۱) اشکال نداره سوالتون تو وبلاگ بذارم و همون جا هم بهش جواب بدم تا همه استفاده کنند

۲) واسه من خیلی جالبه که اینقدر در این مسئله مصر بودین و دنبال جواب بودین و خواستم بپرسم که چند سالهتونه و اهل کجایید؟

البته یک موقع فکر .............نکنید
فقط از روی حس کنجکاویه

در پناه حق.یـــــــــــا زهـــــــــــرا ادرکنــــــــــی

سلام
اشکال نداره
فقط خیلی کنجکاوم بدونم چی می خواین جواب بدین
واسم فرقی نداره...
در مورد سوال دوم ...
فک نمی کنم مهم باشه ...

مجید 1390/02/03 ساعت 13:34 http://majid97.blogfa.com/

امروز به خودم گفتم:

من احساس می کنم،

که نشسته ام زمان را می نگرم که می گذرد.

همین و همین.
سلام

راستی منو میشناسی؟ قشنگ بود .
اگه دوست داشتی منو بلینک بازم سر میزنم

سلام
مرسی از حضورتون ...
خوشحال شدم
شما لینک شدید
با افتخار...
بازم سر بزنید...

z.o 1390/02/04 ساعت 11:03 http://zar2020.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
آخ گفتی عجب سخنی گفته این شریعتی دل نشین و جذاب و قابل تامل و.

دکتر اعجاب انگیزه...

مریم جون 1390/02/04 ساعت 14:24

خیل یقشنگ بود(دختر عموبزرگه )

سلام
ممنون از لطفتون
خوشحال شدم سر زدید..

berenjas 1390/02/06 ساعت 13:15 http://berenja.blogfa.com

خیلی زیباست به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد